Gå til innhold

Dere som er flinke å bake...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bake sammen med barna på 3 år.

Har ikke gjort dette før.

 

Om jeg kjøper ferdig melblanding; er det vanskelig å blande det ut. Jeg har sett det har julekaker i ferdigblanding.

 

Om jeg kjøper ferdiglaget pepperkakedeg eller karanekakedeig; Kan jeg steke de sammen? Er det vanskelig å få de gjennomstekt?

 

Mange spm, har lovt barna vi skal begynne å bake sammen... Må bare lære meg dette

 

Anonym poster: 17e144b9f7252ac9a5f6196c64c1bdf0

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bake sammen med barna på 3 år.

Har ikke gjort dette før.

 

Om jeg kjøper ferdig melblanding; er det vanskelig å blande det ut. Jeg har sett det har julekaker i ferdigblanding.

 

Om jeg kjøper ferdiglaget pepperkakedeg eller karanekakedeig; Kan jeg steke de sammen? Er det vanskelig å få de gjennomstekt?

 

Mange spm, har lovt barna vi skal begynne å bake sammen... Må bare lære meg dette

 

Anonym poster: 17e144b9f7252ac9a5f6196c64c1bdf0

Start med pepperkakedeig du :) Veldig enkelt, kna litt sammen..kjevle deigen ut. Stikk ut og stek til de er gyllen :)

Skrevet

Et slag av gangen er nok det greieste. Min erfaring er at kjøpedeig til pepperkaker gir bedre pepperkaker. Mulig jeg har gjort noe feil, men det blir alltid feil med hjemmelaget hos meg:)

 

Anonym poster: 6cc22acfdb5eae80c17ea2aab02b20e7

Skrevet

Hvis du leser bruksanvisnigene på pakkene, er det superlett å bake. Julekaker er lett å lage. Finn enkle kaker. De har ofte få ingredienser, og skal ikke heves. Lykke til :)

(og ikke gi opp om det ikke er perfekt først gang. det blir lettere etter hvert!)

Skrevet

Jeg hadde ikke stekt flere sorter sammen. Det tar som regel ikke så lang tid med småkaker til jul uansett :)

Ferdig pepperkakedeig er jo superlett for en hver å lage :)

 

Lykke til :D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ferdig pepperkakedeig som du kjøper på boks er geniale, og gir stor glede ;) Her er jeg og ungene syke, så jeg har laget peppekaker med sønnen, fra slik boks, og det var vist moro, han er snart 2 år, og har laget fine pepperkaker, og spist pepperkakedeig, og jaggu ble det en liten melkrig på oss også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...