Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg tenkte jeg skulle bake sammen med barna på 3 år. Har ikke gjort dette før. Om jeg kjøper ferdig melblanding; er det vanskelig å blande det ut. Jeg har sett det har julekaker i ferdigblanding. Om jeg kjøper ferdiglaget pepperkakedeg eller karanekakedeig; Kan jeg steke de sammen? Er det vanskelig å få de gjennomstekt? Mange spm, har lovt barna vi skal begynne å bake sammen... Må bare lære meg dette Anonym poster: 17e144b9f7252ac9a5f6196c64c1bdf0
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Jeg tenkte jeg skulle bake sammen med barna på 3 år. Har ikke gjort dette før. Om jeg kjøper ferdig melblanding; er det vanskelig å blande det ut. Jeg har sett det har julekaker i ferdigblanding. Om jeg kjøper ferdiglaget pepperkakedeg eller karanekakedeig; Kan jeg steke de sammen? Er det vanskelig å få de gjennomstekt? Mange spm, har lovt barna vi skal begynne å bake sammen... Må bare lære meg dette Anonym poster: 17e144b9f7252ac9a5f6196c64c1bdf0 Start med pepperkakedeig du Veldig enkelt, kna litt sammen..kjevle deigen ut. Stikk ut og stek til de er gyllen
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Et slag av gangen er nok det greieste. Min erfaring er at kjøpedeig til pepperkaker gir bedre pepperkaker. Mulig jeg har gjort noe feil, men det blir alltid feil med hjemmelaget hos meg:) Anonym poster: 6cc22acfdb5eae80c17ea2aab02b20e7
PrøvLykken Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Hvis du leser bruksanvisnigene på pakkene, er det superlett å bake. Julekaker er lett å lage. Finn enkle kaker. De har ofte få ingredienser, og skal ikke heves. Lykke til (og ikke gi opp om det ikke er perfekt først gang. det blir lettere etter hvert!)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde ikke stekt flere sorter sammen. Det tar som regel ikke så lang tid med småkaker til jul uansett Ferdig pepperkakedeig er jo superlett for en hver å lage Lykke til
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Ferdig pepperkakedeig som du kjøper på boks er geniale, og gir stor glede Her er jeg og ungene syke, så jeg har laget peppekaker med sønnen, fra slik boks, og det var vist moro, han er snart 2 år, og har laget fine pepperkaker, og spist pepperkakedeig, og jaggu ble det en liten melkrig på oss også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå