Gå til innhold

jeg klappa til mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hardt, og det var ikke med vilje... Han ble ikke sur eller lei seg, og jeg sa unnskyld, men jeg dør av dårlig samvittighet... Flere som har gjort det uten vilje?

Anonym poster: 43debbfb0d208e79688f5cfd512606e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjor du det på tull? En lek?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det var ikke med vilje? Skjønner ikke, gikk han på handa di?

Skrevet

Barnslig....

Anonym poster: e5c98b2f18f61eb0f55ed78cb1d7dab5

Skrevet

Nei, vi satt i sofaen og tulla litt... Har aldri kunne gjort slik med vilje, altså, gjort det bevisst. Hater meg selv for det nå...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har gjort det, men det var i ren frustrasjon og redsel.. Han hadde føling, jeg trodde jeg hadde SA/MA, skulle være på UL innen en time, tar en time å kjøre, og han sto å fiklet med fingrene i et glass med brus.. Han enset ikke at jeg klapet til han, men jeg angret bittert med det samme, løp å fant sjokolade til han så han ble kvitt følingen.. Men jeg angrer det, og har det ferskt i minnet den dag i dag, over 3 år siden nå.

Skrevet

Jeg slo til mannen min i armen en gang. Det var med vilje. Med sinne. Og jeg var syk av dårlig samvittighet i flere uker etterpå. Han elsker meg ennå, og vi er fortsatt gift. :) Det går nok bra med deg, slutt nå å ha dårlig samvittighet for noe som var et uhell!

Skrevet

Sikkert bare en refleks da. Akkurat som at man aldri skal skremme folk bak når de har kniv i hånden. Av refleks så snur de seg med den for å forsvare seg fordi det skjer så fort og de er så skremt.

Skrevet

Eh... vi har "klappet til" hverandre mange ganger uten å ha ment det, sånn tilfeldigvis kommet borti hverandre når vi har tullet med hverandre. Det trenger man vel ikke å ha dårlig samvittighet for hvis ikke den andre får vondt? Ingen av oss som reagerer på det, men det hender jeg sier at nå må vi roe ned litt eller nå holder det, mens han tåler "alt". :P

Anonym poster: 25737e6dc4476f552d749de4c7b8f0fb

Skrevet

Du sier selv at det ikke var med vilje og at han ikke ble sur. Jeg skjønner ikke hva problemet er. Du går og hater deg selv for det nå.. Kanskje litt vel dramatisk i forhold til hva som egentlig har skjedd her?

Anonym poster: 6d3587dd62c632a5cfde15cf0794e12a

Skrevet

Jeg og min er ganske barnslige selv, klappe til hverandre gjør vi ofte på tull. Kan gjøre litt vondt, men så lenge det er en lek. Så er det ikke noe å bli lei seg for.

Skrevet

Er det noe å ta på vei for?

Skrevet

Får lett dårlig samvittighet men har gått over noe nå..

Skrevet

Hehe. Sorry, men for en latterlig problemstilling.

Jeg dro til mannen i ansiktet med en albue her ei natt, og har ikke tenkt til å henge meg av den grunn. Han synes det var litt morsomt han.

Anonym poster: aa96080a877aa6deb3236e2ae120f6d7

Skrevet

Det var selvsagt et uhell. :-/

Anonym poster: aa96080a877aa6deb3236e2ae120f6d7

Skrevet

Min mor skallet ned min far en gang. Han skulle vekke henne fra sofaslumring, men hun skvatt og satte seg fort opp. Litt for fort, for hun skallet han rett ned. Han besvimte. :D

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Min mor skallet ned min far en gang. Han skulle vekke henne fra sofaslumring, men hun skvatt og satte seg fort opp. Litt for fort, for hun skallet han rett ned. Han besvimte. :D

Måtte le litt av denne :) Var sikkert ikke noe morsomt der og da, men kan se det for meg.

Skrevet

Jeg har klappet til min mann en gang. Ren refleks når han skremte meg.

Han har ikke lært.... driver fremdeles å kvepper meg så jeg nesten griner :P Jeg får fysisk vondt når noen skremmer meg og jeg blir rasende. :s

Det er da ikke noe å ta sånn på vei for når det i tillegg var et uhell. Er sikker på at mannen din forstår :)

Skrevet

Hun var litt fortvilet der og da, men ler av det nå. :)

Skrevet

Haha! Huff da, stakkars faren din..

Anonym poster: e0f28ca69604fce62365b0dd4b035e43

Skrevet

Hvis det hverken var med vilje eller hardt, så ser jeg ikke problemet?

Skrevet

Har også klappa til mannen, veldig hardt. Det var den dagen jeg fant ut om utroskap. Det er veldig lenge siden og nå har vi en sønn sammen. Aldri skjedd siden. Sånt skjer, gå videre. bruker også å lekesloss med mannen. Er man med på leken, får man tåle streken!

Skrevet

Kanskje du har tvangstanker? :)

Anonym poster: d70b310148d7f734d5da52cc1a2f2b39

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Klappa til armen til mannen til morran idag når han la en iphone som hadde liggi på gulvet hele natta på magen min :P

Skrevet

Hihi, har da skadet (ikke alvorlig eller hardt) samboeren flere ganger og han meg. Selvfølgelig ved et uhell.. Vi er så klønete av oss :) Ser ikke lyst ut for datteren vår :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...