Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Datteren min har kastet opp utallige ganger i dag. Jeg og mannen min er friske (i hvert fall foreløpig). Kan jeg gå på julebord hjemme hos en venninne i dag, eller bør jeg holde meg hjemme på grunn av smittefaren? Hva ville dere gjort. Anonym poster: c860478c131785b31cb65c774c78495e
Februargullet2013 Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 holdt meg hjemme, du er garnert smittet alt
Husbygger Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Hadde holdt meg hjemme. Her fikk vi det i hus natt til onsdag, da var det bare hun på 7 som fikk det. Trodde at alle vi andre hadde sluppet unna, men igår kveld begynte gubben å idag morges fikk jeg det (men som diaré istedenfor). Ingen av oss følte oss dårlige før det plutselig kom. Håper bare gutta slipper unna nå! God bedring!
Gjest SprøstektLøk Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Datteren min har kastet opp utallige ganger i dag. Jeg og mannen min er friske (i hvert fall foreløpig). Kan jeg gå på julebord hjemme hos en venninne i dag, eller bør jeg holde meg hjemme på grunn av smittefaren? Hva ville dere gjort. Anonym poster: c860478c131785b31cb65c774c78495e Hold deg hjemme så dere ikke ender opp med spysyken hele gjengen. Tror jeg hadde blitt rimelig forbanna på deg, for spysyken er noe av det værste!!!!
*Lissi* Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Hadde reist. Vesla hadde omganssyken tidligere i uken. Ingen av oss andre er blitt smittet enda (6 stykker) Hun hadde det i oktober også, og ingen andre i familien ble smittet da heller. Med god håndhygiene er det fult mulig å slippe unna. Iallfall min erfaring med 5 barn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Takk for svar. Ser jo de fleste mener det er best å bli hjemme. Er veldig i tvil altså. Har ikke blitt smittet tidligere når hun har vært sjuk. Blir vel til at jeg holder meg hjemme Anonym poster: c860478c131785b31cb65c774c78495e
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde gått. Jeg har *bank i bordet* ennå ikke blitt smittet av barna når de har omgangssyka. Jeg har gode rutiner og er veldig nøye med hygienen når de er syke. Her er det ikke alltid begge barna blir syke en gang. Men det er jo faren da, for at en har blitt smittet før det slo ut hos barna.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde blitt ganske sur selv, for å bli smitta nå rett før jul av en med sjuk unge hjemme ... Man vet jo ikke på forhånd om man er smitta elller ikke. Vi er nøye med hygienen og alt det. Kjedelig å gå glipp av åretsv happening også, for at ta hensyn til fordi man *kanskje* er smitta. Usj. Anonym poster: c860478c131785b31cb65c774c78495e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Er dere hjemme fra jobb begge to foreldrene også da hver gang en unge spyr hjemme??? Og holder dere søskenene hjemme også? Du er ikke syk enda, og vet ikke om du blir smittet. Jeg hadde nok gått, men spurt vertskapet først. Her er det ganske vanlig at kun en blir syk, som regel minsta. Anonym poster: ea6fe7992b076958b7db582edde58a69
Honningmelon Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde spurt vertskapet. Det er jo absolutt ikke sikkert du er smittet. Jeg jobber på sykehjem, men jeg kan jo ikke være hjemme fra jobb selv om en av ungene spyr, og mannen er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå