Gå til innhold

Tim Leon eller Kim Leon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tor Erik

 

Anonym poster: 96195408809e2337cb6a0c92f5d2f14e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har 2 brødre Kai Emil og Ask Odin.

 

Anonym poster: de42a4c90941c4f43af45fb8184bd046

Nei

 

Anonym poster: e048984f5751ea9c6ee38e1196017d0c

Skrevet

Synes Tim Aron var veldig fint,men mannen vil helst ha Kim,men vil ikke ha det,han synes Aron var fint også.

 

Anonym poster: de42a4c90941c4f43af45fb8184bd046

Skrevet

Kim Roger eller Kim Ronny er bedre :) Eventuelt Kim Raymond.

 

Anonym poster: 3e5cc1f07ca11a29d895af58a806d8d6

Skrevet

Kan du ikke velge noen pene navn (ja, vet vi har alle forskjellig smak) som klinger litt sammen. I steden for å ha bestemt seg at navnet må ha så og så mange bokstaver fordi brødrene har det?

 

Anonym poster: 049cb756060f7c1d4f3ca7759204fada

 

Du skal vide, at jeg er ikke født Hans Bertelsen.

 

Med venlige hilsninger

 

Hans Baron Friherre Anckarstjerna

 

Anonym poster: fbca22e9116edd45939e4cd6d000cdb3

Skrevet

Hva med Kings of Leon?

 

Anonym poster: 38aeafd48f196a3e6413b268561bfeb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...