Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #26 Skrevet 15. desember 2012 Tor Erik Anonym poster: 96195408809e2337cb6a0c92f5d2f14e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #27 Skrevet 15. desember 2012 han har 2 brødre Kai Emil og Ask Odin. Anonym poster: de42a4c90941c4f43af45fb8184bd046 Nei Anonym poster: e048984f5751ea9c6ee38e1196017d0c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #28 Skrevet 15. desember 2012 Synes Tim Aron var veldig fint,men mannen vil helst ha Kim,men vil ikke ha det,han synes Aron var fint også. Anonym poster: de42a4c90941c4f43af45fb8184bd046
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #29 Skrevet 15. desember 2012 Kim Roger eller Kim Ronny er bedre Eventuelt Kim Raymond. Anonym poster: 3e5cc1f07ca11a29d895af58a806d8d6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #30 Skrevet 15. desember 2012 Kan du ikke velge noen pene navn (ja, vet vi har alle forskjellig smak) som klinger litt sammen. I steden for å ha bestemt seg at navnet må ha så og så mange bokstaver fordi brødrene har det? Anonym poster: 049cb756060f7c1d4f3ca7759204fada Du skal vide, at jeg er ikke født Hans Bertelsen. Med venlige hilsninger Hans Baron Friherre Anckarstjerna Anonym poster: fbca22e9116edd45939e4cd6d000cdb3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #31 Skrevet 15. desember 2012 Hva med Kings of Leon? Anonym poster: 38aeafd48f196a3e6413b268561bfeb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå