Gå til innhold

I går så bestemte vi at.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss om 5 mnd :D Så nå er det bare og kaste seg rundt og bestille kirke,finne kjole,mat osv .. :D Jeg er så glad. Ha en flott lørdag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, gratulerer! :)

Sånn gjorde vi det også, omtrentlig. Bestemte oss på nyåret at vi likegodt kunne gifte oss, og i august gjorde vi nettopp det! :)

Med en kjole til 500kr, partytelt i hagen og halvfancy grillmat, hadde vi et kjempekoselig bryllup.

Gled deg! :D

Skrevet

Hvor fikk du kjole til 500?

Anonym poster: 581e41ffc857e73cbf257c97575c3a2a

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Oi! Gratulerer :-D hektiske tider forran dere da ;) hehe

Skrevet

Takk :) Vi planla bryllup i 07 også men så ble jeg gravid og da utsatte vi det og siden det har vi ikke hatt råd,men nå har vi det og da er det bare å hoppe i det :)

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer

Du klarer fint og planlegge og stelle i stand til et perfekt bryllup på 5 mnd.

Vi hadde 2 mnd på oss, men brukte bare 2-3 uker på alt. Resten av tiden gikk vi bare og ventet. Eneste vi ikke fikk til var og finne gyldig grunn til å ikke invitere vår 9 år gammle niese. Barnet vårt som var 10 år skulle jo være med. En noe spesiell niese som både skal ses og høres dessverre. Men om jeg ser bort fra alt hun presterte å gjøre så var alt perfekt.

Anonym poster: c41d8797656006381d047d034a2470fb

Skrevet

Takk :) Vi planla bryllup i 07 også men så ble jeg gravid og da utsatte vi det og siden det har vi ikke hatt råd,men nå har vi det og da er det bare å hoppe i det :)

Heheh, vi planla også, da i 2009, kirke var booket og alt. Endte heller opp med barnedåp dagen etter bryllupet skulle stått! ;)

Vi hadde heller egentlig ikke råd, men bestemte oss forå gjøre det low-key, så vi endte vel på ca 25 000 totalt eller så. Hvorav det dyreste var mannens nye dress! ;)

Skrevet

Hvor fikk du kjole til 500?

Anonym poster: 581e41ffc857e73cbf257c97575c3a2a

Fant en kjempefin hvit, lang og "flowy" kjole på Floyd.no. :) Kjøpte likegodt to i ulikt snitt, så jeg kunne se hva jeg foretrakk! :P

Skrevet

Gratulerer! Nå må du bare passe på at du ikke blir gravid og må utsette igjen. ;)

Skrevet

Gratulerer! Vi skal også gifte oss om 5 mnd. Ikke begynt å planlegge så mye enda, burde vel begynne snart! :)

Skrevet

Heheh, vi planla også, da i 2009, kirke var booket og alt. Endte heller opp med barnedåp dagen etter bryllupet skulle stått! ;)

Vi hadde heller egentlig ikke råd, men bestemte oss forå gjøre det low-key, så vi endte vel på ca 25 000 totalt eller så. Hvorav det dyreste var mannens nye dress! ;)

Ei i Unge Mødre Gifter seg gjorde det samme, fant kjole på Floyd. Den var superfin! :-)

(Det er ikke deg?!:-)

Anonym poster: 3ee81eaf1e267c0cee8f450105b6288f

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hipp hurra og gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer så masse :D Så koselig :)

Skrevet

Gratulere så mye! Så koselig :D

Skrevet

Ei i Unge Mødre Gifter seg gjorde det samme, fant kjole på Floyd. Den var superfin! :-)

(Det er ikke deg?!:-)

Anonym poster: 3ee81eaf1e267c0cee8f450105b6288f

Haha, nei, jeg er nok aaaaaltfor gammal til å være med der! :P

Men ja, kjolen var kjempefin, og jeg fikk mye skryt for den! :)

Skrevet

Takk alle sammen. Jeg skal kjøpe kjolen min i NY siden jeg skal dit i slutten av april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...