Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Dumme meg ble med i en fb gruppe via en bekjent, gruppe med folk som sliter med diverse fysisk... tydeligvis også psykisk Fort innså jeg at jeg var med i feil gruppe..... Jeg sa min mening om en ting der inne, ingen personangrep, ingen hensikt til å lage uro, men sa hvordan jeg følte om en spes sak..saklig.... og medlemmene der inne ble helt på bærtur... Jeg meldte meg liksågodt ut etter å ha måtte forsvare meg til admin gjentatte ganger etter å ha fått diverse hentydninger rettet mot meg (hater å bli beskyldt for å ha gjort noe jeg ikke har gjort)...nå har min bekjente slettet meg som venn på fb med en hilsen som var bra ufin.. Anonym poster: 56c9ffe4e07f1205bea65a15939c37fa
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Jaja, når folk er sånn er det vel ikke noe stort tap? Heng heller med folk som bygger deg opp istedetfor å rive deg ned.
Gjest Visten Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Da var det kanskje en grunn til at vedkommende bare var en bekjent. Det er en risiko man tar når man er ærlig, det enkleste er å bare holde kjeft, melde seg ut og konkludere med at de gale har det godt (særlig i selskap av hverandre). Jeg håper du greier å skyve det fra deg, ikke la det forsure dagen din
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Kjenner jeg er irritert bare.. HATER når noen beskylder meg for noe jeg ikke har gjort.. Blokkert meg har hun og så mulighet til å forsvare meg er borte.. Ja ja..ikke noe tap.. Guri og de folkene var ute og kjøre.. Har vært der selv, hvor en er igjennom så mye jævlig at psyken er på nedtur osv.. men de gravde seg ned i det.. de ble en del av negativiteten som omgikk dem.. Som sagt, har vært der selv..først nå jeg innser hvor irriterende jjeg må ha vært.. Godt jeg kom unna negativiteten og på riktig spor.. håper de klarer det en dag også.. Anonym poster: 7af61ed7417ec33b1b15912bebc64446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå