Gå til innhold

Helvetes mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer var på julebord i går, avtalen var at jeg skulle hente han når han ringte. Vi har et barn på 3uker, og en på 5år, som var på overnatting hos bestemoren.

Siden jeg og baby hadde huset for oss selv, filk jeg besøk av en venninne som også har et nyfødt barn. Vi koste oss med god mat og våre søte små, da samboer ramler inn døren kl 23. Drita full, med skoene i hånden.

Jeg ba han gå å legge seg, hvor han nekter. Isteden går han inn i stuen og sier til venninnen min "få den ungen din til p holde kjeft, din hore".

Ehhhhh?? Jeg har aldri noengang sett han så full. Han er så og si aldri ute, og drikker sjeldent. Han er en familiemann, som prioriterer å være hjemme med oss.

Kort fortalt, han gikk å la seg, venninne gikk hjem og jeg tok ned meg baby å sov på sofaen. En time senere våknet jeg av at han lå i sengen å kastet opp. Dyne, overmadrass og puter. Jeg er så forbanna at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Badet er nedspydd.

Kl 13 skal vi på julelunsh med hele min familie. Han er dødsdårlig. Har bedt han pelle seg ut å kjøpe ny overmadrass og dyner og puter før han skal stille i besøk. Mannen er faen meg 36år!!

Anonym poster: 8f6276f61f4647f2a03d8306d0781089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite obs: Menn som sjeldent drikker seg full, blir både snydens og drittsetter når de først blir (lar seg bli) sjenket.. Slik blir mannfolket her også, så jeg har satt ned foten og sakt: skal han drikke mer enn noen øl, så får han ligge over hos noen andre, for jeg akter ikke å hanske med han når han er "idiotfull" som jeg kaller han.

Be han også om å be om unskyldning til venninnen din, og han skylder deg en unskyldning.

Anonym poster: f2b581c8b4e58f43ca735c59be47b6a4

Skrevet

Sånn går det når man endelig løsner på båndet for den kuede familiemannen.

Anonym poster: 0145bf341a66f9d5cd24aac2f1da9eff

Skrevet

Snakk om å uttale seg om ting man ikke vet noe om gitt. Slik som her, så er ikke mannen av de som drikker ofte, og om han drikker så holder det med 1-3 øl iløpet av en hel kveld, men på julebord, og en og annen fest ellers, så blir han vel i ekstra godt humør, og (lar seg) sjenkes på mer enn øl, og mye mer enn han pleier å drikke. Det er faktsik de menn, som ikke bruker 12-20 kvelder i året på å drikke seg kanon, eller som ikke kan være med på fest uten å drikke seg full.

Anonym poster: f2b581c8b4e58f43ca735c59be47b6a4

Skrevet

Da får du be ham ordne opp i sitt eget rot, og dessuten holde seg vekke neste gang han har tenkt å gjøre seg selv til latter.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hahaha.... Snakk om å uttale seg om noe man ikke vet en dritt om ;)

HI: Full sympati herfra.. hehe

Han får vær så god kjøpe ny madrass og alt tilbehør, og ikke minst ringe venninna di og beklage. Og SÅ skal han stille til julelunsj, uten protester. ;) Og på denne julelunsjen, der kan det jo hende barna skal synge, danse, spille piano, trommer og blokkfløyte??? Hvem vet?? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...