Gjest Ziva Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Er bare så himla synd at vi må kjøre til Drammen i dette været. Kan ikke si at jeg gleder meg for every Tom, Dick & Harry er garantert ute og kjører også.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Kom innom meg på en kaffe da vel Har akkurat vært ute og kjørt sammen med de overnevnte, og det var ikke så gøy! Kjør forsiktig, det er kaos der ute!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Da skulle du vært her, i tillegg til at det kom nærmere 1m snø på 10 timer forleden, er det nå full storm ute... :S
valkyrien Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Her er det også bra med vær idag... Fikk melding fra mannen som er ute på kurs idag: "Hold deg hjemme idag, og skjer det noe så ber du om ambulanse med 4x4..." Ikke at vi venter på at noe skal skje altså, er bare sånt man har i bakhodet når man bor langt unna hjelp
Frenzia Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Ja, det snør, og folk er gale både på veien og på parkeringsplasser, og jeg skal ut og handle. Men jeg skal jo bare handle bursdagsgave og tøfler til barnehagebruk. Finnes det en egen snøfri fil for slike som meg, og en egen snike-i-køen-ordning i butikkene som er til for nettopp slike unntak i disse tider?
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har nå kommet inn igjen fra handleturen og kan melde om at det er usedvanlig sledaføre og jeg skal ikke ut igjen med bilen noengang. En stor fordel å ha dratt tidlig nok til å være ferdig med både handling (masse praktis, ingenting moromoro) og kafebesøk (småfrøkner elsker kafe) før T,D og H har fått løfta rompa langt nok opp av sofaen, det var god plass på parkeringa og inne på senteret, men da vi dro stod det kø for å få kjørt inn... Nå skal vi ha jule- og kake- og gaveverksted!
Frenzia Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Angrer nå på at jeg ikke sto opp i otta, og gjorde ferdig dette før frokost... Nå må jeg jo måke også skal jeg få ut bilen!
Gjest Ziva Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Nå er rundturen gjort og vi slapp med skrekken. Nå er vi helt ferdig med alt av julegaver. Må ut en tur til i kveld man da på apostlenes hester, og ikke lenger enn 300 meter. 60 årslag hos svigers, svigermor har kokkelert og stelt i stand koldtbord. Planen er å spise til gubben må dra meg og jentungen hjem på rattkjelken. Ha en fin kveld.
Mama Christmas Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Når jeg leser dette kjenner jeg at jeg er nesten litt takknemlig for mageviruset som gjorde at jeg ikke kjørte til Oslo i helgen likevel. Mørke Østerdalen og snødekket Oslo spekket med gærninger og bakhjulsdrevne glis frister ikke akkurat nå, og i alle fall ikke med junior i baksetet. Skal jeg sette livet på spill i vær og vind vil jeg i det minste sørge for at han er trygt forvart et helt annet sted. Her har vi fått bortimot to cm snø den siste uka, men alt har blåst bort i løpet av natta og blitt erstattet med kvister fra diverse trær, som dekker bortimot alt det snøen tidligere okkuperte. Flisvinter. Eller flisjul. Flisfast. Uansett glad det er søndag i morgen, og enda mer glad jeg er hjemme og har ved til peisen. Masse symp til dere som drukner i snø. Vær forsiktige på vei og føtter, og husk at det ikke tjener til noe å stresse med å komme seg steder. Mye bedre å komme ti minutter for sent, enn å ikke komme fram i det hele tatt - samt å få en dyr verkstedregning i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå