Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jepp, skrytetråd Meldte meg inn i treningstudioet her i januar. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre noe slikt! Og har trent 2-4 ganger hver uke. Har ikke vert så flink med kostholdet (dropper ofte frokost/lunsj) så får skikkelig "ulvehunger" etter trening. Så vekta er ganske lik tror jeg. Men, kroppen er blitt mye strammere. Og kondisjonen er merkbart bedre. Mer energi og humøret er mer stabilt. Og det beste er at det er kjempe morsomt! Anonym poster: 0cd9420648c9c8d88ec630a27543540d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Gratulerer Anonym poster: ec6a89cd747c5e974fa9f8215bdf9d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå