Gå til innhold

umoden mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gift i 4 år sammen i 6 og vårt første barn er nå ett år.

Før vi planlagte og få barn var vi enige om at alt ansvar skal deles, han var flink og lage mat og vaske og mer sosial.

Etter barnet kom har han skiftet 2 bleier på ett år hjelper meg ikke med noen ting. Kjenner jeg er så sliten, har spurt om han kan stå opp med barnet for meg en morgen. I dag. Og Det skulle han men kl 5 i dag når barnet våknet skulle han sove. Jeg viser ikke hvor lei og sliten jeg er.. barnet mitt kommer først og gjør alt for barnet mitt

Men tanken smyger på at jeg hadde klart meg mye bedre alene. Vært mye mer aktiv og sosial også for han vil bare sitte hjemme.

Samtidig elsker jeg han så høyt og når ting er bra er Det kjempe bra og klarer ikke tanken på og gi opp og miste Det gode

Men hva gjør man når Det ikke blir forandring

Er lett og si man skal gå men når man elsker hverandre er det ikke bare så lett og leve uten en hjertet er hos. Men elske kan for bli hat.

måtte bare få ut. Takk

Anonym poster: 43affab59e7403cc6837bb018417a07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har skjemt han bort! Du må ta en alvorsprat med han. Si akkurat hva du føler. Kanskje det at du avogtil føler du hadde hatt det best alene.

Få for all del ikke flere barn med han må være mitt beste tips...

Anonym poster: 29030fdd1c50f6d2e2b974eaf370b806

Skrevet

Familie terapi? Jeg tenker om du elsker han så er det verdt å prøve, men du vet om han ikke skjerper seg så holder ikke "elske" særlig lenge, for når man får barn skal man dele på oppgavene. Si til han at det er vanlig praksis at man står opp hver sin dag i helgen. Han må bare skjerpe seg, det er ikke bare du som skal ta alt ansvar vedrørende barnet.

Anonym poster: 7ad2d81a1609773d7584d74a5c52946f

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kanskje si det som det er til han: Slik tilstanden er nå, så har du og ungen det bedre om du blir alenemamma, om han vil unngå det, så får han stille opp slik han har lovet. Kanskje fremstille et ønske om familie terapi også

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Vil no heller kalle han lat. Skjønner ikke hvorfor du ikke har satt foten ned for lenge siden? Ungen deres er tross alt ett år, tror det skal litt tid til å omvende han.

Skrevet

Mannen min var dessverre også sånn i begynnelsen. Jeg takler ikke menn som ikke tar sin del av oppgavene. Ble mye kjefting og krangling. Jeg sa at nok var nok og bodde hos moren en stund. Hvis han ikke skjerpet seg så ville jeg skilles. Han skjerpet seg fort etter det og nå gjør han alt, eller rettere sagt, like mye som meg.

Du MÅ sette mannen din på plass, ellers vil han aldri bli bedre.

Anonym poster: ae3f4988598a0618cff072ac59f96f07

Skrevet

Mannen min var dessverre også sånn i begynnelsen. Jeg takler ikke menn som ikke tar sin del av oppgavene. Ble mye kjefting og krangling. Jeg sa at nok var nok og bodde hos moren en stund. Hvis han ikke skjerpet seg så ville jeg skilles. Han skjerpet seg fort etter det og nå gjør han alt, eller rettere sagt, like mye som meg.

Du MÅ sette mannen din på plass, ellers vil han aldri bli bedre.

Anonym poster: ae3f4988598a0618cff072ac59f96f07

Jeg skrev dette innlegget. Var ikke meningen å være anonym.

Skrevet

Du må sette hardt mot hardt. Folk behandler deg slik du LAR dem behandle deg, enkelt og greit, så du er nødt til å slutte å sy puter under armene på ham.

Skrevet

Jeg har prøvd og si alt men han snur Det rundt og får Det til og være min feil. Og nektet og gjøre noe. Truer jeg med og gå da blir Det slutt for han er så utrolig sta.

Huff så vil han ikke gjøre noe aktivt eller sosialt føler jeg mister meg selv. Han er ikke fra norge og om Det blir slutt må han reise og da tar jeg fra barnet vårt sin får også. Og som sagt elsker vi hverandre han er bare så jævlig sta og trives ikke så godt så er litt deperimert

Anonym poster: 43affab59e7403cc6837bb018417a07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...