Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 I over tre uker har katten vår vært savnet og det Har vært ekstremt sårt for oss og spesielt ungene. Yngste har grått seg i søvn hver kveld:( men i går fikk vi henne tilbake! Og det er takket være nydelige naboer og bekjente. Jeg blir så rørt når jeg ser hvor langt folk kan gå for andres pus Hun har ikke lidd noen nød akkurat da, hun ble funnet luskende rundt den lokale bensinstasjonen der hun har blitt matet med pølser og tunfisk:P Blir nok vanskelig å få henne tilbake til for nå når hun har fått smaken på det gode liv Ååh, er så glad! Nå blir det pusejul!! Anonym poster: 67c022065860f16af892d91654a5f7cc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Gi henne litt ekstra snadder hjemme hos dere selv i 2-3 uker, så vil hun ikke finne det like lett å søke opp "det gode liv" igjen, for hun vet da at det hun går ut i kulden for, kan hun få hjemme også Anonym poster: 0ecade6cd06327b15007aafa6912d462
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Så utrolig bra Ha en riktig god førjulstid sammen med pusen
Catlady Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Fantastisk godt å høre at pus er vel hjemme i hus
what a drittkjerring Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Takk! og vi gir henne godbiter og annet godt men prøver å holde oss til for i hverdagene. Men du har rett, hun får bli skjemt bort litt til Hi
lille sprelle Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Hyggeilg! Det er rart hvor glad man blir i de pelskledde
Hannepålandet Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Derfor skal man ikke mate andres katter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå