Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Alltid ønsket meg mange barn, men med 4 som maks! Nå er ungene mellom 2-6 år og jeg begynner bli gammel. 37 år, så føler det haster litt. Vi har plass, tid, bil osv, men jeg er ikke helt i form om dagen. Skal utredes for me/fibromyalgi. Ikke det beste utgangspunktet, men jeg kan ikke finne meg i å lide av en sykdom man ikke kan gjøre noe med/leve med! Dette må det bli en orden på uansett flere barn eller ikke. Jeg har nettverk og super mann til hjelp. Hva tror dere? Anonym poster: d08e9e8a911673bc86f115d7bc1e5ba9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Egoistisk og skal ha enda et barn om du er syk,du kan jo bli dårligere og i verstefall havne i rullestol!nei ta vare de barna du har! Anonym poster: 35808d29ee097ad13900b9de9e5ee663
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 I rullestol? Er du gal på noen måte? Alle kan havne i rullestol! Og de som allerede sitter i rullestol..., dem bør altså ikke få barn?! Og hva får deg til å tro jeg ikke tar vare på de barna jeg allerede har? Er det slik at bare fordi man har ett barn skal man være fornøyd med det og ihvertfall om man har 3? Vel, vi er ikke alle like og jeg har fremdeles ett tomrom selv etter 3... Hi Anonym poster: d08e9e8a911673bc86f115d7bc1e5ba9
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Det ligger jo i hvor mye du føler du vil kunne klare, og om du er flink til å be om hjelp og avlastning? Vi ønsket oss 3 barn, men jeg skal utredes for det samme som deg samt MS nå, og jeg har innsett at et barn til, det vil bli for mye for meg, vi vil få masse hjelp og støtte, men jeg klarer ikke helt å be om hjelp/avlastning med de to jeg har nå, så jeg ser ikke for meg at jeg vil klare det med en liten baby heller. Så vi har blitt enige om at så lenge vi ikkevet hva som feiler meg, og om det ikke er noe ved helsa mi som kan bli bedring på, så blir det med de to barna vi har nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå