Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 men det var jeg vist ikke---- var pån fest i kveld/natt og trodde egentlign jeg var en selvskreven del av gjengen. helt til jeg gikk på do.... av en eller anne grunn stoppet jeg på kjøkkenet og hørte på hva de sa. Det var tydelig at jeg ikke er veldig populær... uff, var skikkelig deprimerende å høre hva de sa om meg da de trodde jeg ikke hørte på! jeg takkmet pent for meg og gikk hjem etter do turen. Jeg gikk, og det tok nesten 1 time. ingen som etterlyste meg.... uff, føler meg utrolig uelsket nå... Anonym poster: 578dac73d9d7aaebf5c422ab4fe54fb6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Sto de å baksnakket deg mens du var der? Hva sa de da? Gikk det på utseende eller personlighet? Har du nettopp fått barn, mens de ikke har? Anonym poster: a9a6c9775c491bad092d8bdbeab3a130
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Mange er jo sånn at de liker å trekke frem andres negative sider. De som snakket stygt, er de sånne som snakker stygt om andre venner til deg, når de ikke er tilstede? Anonym poster: 0752b405b90b74d825c1fe05cc598e11
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Føler med deg. Har vært i samme situasjon som deg, men jeg oppdaget at de stadig vekk fant på ting som jeg ikke ble invitert til. Kuttet ut hele gjengen. Var ikke sånn at de "etterlyste" meg heller når jeg ikke tok kontakt, så det sa vel sitt. Vondt der og da, men det er så mye bedre å ha få, men gode venner! I ettertid så er jeg også bare glad til for de har rett og slett ikke blitt voksne, har hørt om flere de har skvist ut og er det noe jeg er ferdig med så er det ungdomsskolen! Anonym poster: 57d3b40dadafab97adcc4ae8685b9770
Mamma_til_2 Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Ja vi kvinner kan være noe troll noen ganger, håper du finner mot til og konfrontere i edru tilstand om du ønsker forklaring.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Ingen god opplevelse, har vært gjennom den jeg også, de prøvde bare å bortforklare med at de var fulle osv, men ei av dem kunne etterpå fortelle meg at det hadde vært slik hele veien, i edru tilstand som i fylla, jeg takket henne for ærligheten, men sa takk og farvel til de alle, hun satt sammen med de og blå nektet på det først, så jeg stolte ikke på henne fordi om hun fortalte sannheten etterpå.. Mistet så og si alt det jeg hadde av venner da, med de få jeg satt igjen med, var ekte venner, og jeg har fått ekte venner senere igjen også.. Konfronter de i edru tilstand, om du kan klare det, og ta utgangs punktet i om du tror de, eller om de er rett frem om det.
Toocute Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Jeg ville tatt de, også droppet de. For disse er ikke ekte venner. Vedder på at de snakker dritt om hverandre også. Kanskje du har noen fine historier som de har sagt om hverandre som de.godt kunne tenkt seg å vite?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Hva sa dem da? Anonym poster: a256d593762831a658a67e597a6a57b8
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Stor klem hi! Føler med deg, så forferdelig.. Du har det bedre uten dem, det kan jeg love deg. Skjønner ikke hvorfor folk er så slemme mot hverandre, blomstre på andres bekostning er så lite voksent Hev hodet, og kos deg med de du vet du kan stole på
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 Huff det er en grusom følelse! Du har det nok bedre uten dem. Noen få gode, ærlige venner er bedre enn folk som er med deg for underholdningen når du ikke er der. Dessuten snakker de som regel dritt om alle når de ikke er der. Det går bare på tur alt etter hvem som ikke er tilstede. Sånne folk har jeg lite til overs for. En bør støtte og forsvare sine venner. Sender deg en god klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå