Gå til innhold

Elsker å ha huset fult av ungdommer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 16 åring og i helgene er det stort sett fult hus her. Han har en kjellerstue til disposisjon, men flere av de er gjerne en tur oppom og slår an en prat, får litt å spise osv. Sånn var det også hjemme hos meg da jeg var på den alderen, det var hos oss vi møttes. Jeg synes det er utrolig deilig å vite hvor han er, hvem han er sammen med og til dels hva de gjør ;) Er alltid en 4-5 som sover over der de finner en plass og frokosten her er en folksom afære.. Utrolig mange flotte ungdommer og jeg kan ikke for mitt bare liv forstå alle de som klager. Respekt går begge veier tenker jeg. Har heldigvis ett godt sovehjerte både mannen min, jeg og de yngre søsknene, så selv om de styrer på så sover vi søtt :)

Anonym poster: 65a6a27a2816ee0b8b62a752323879ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig i alt du sier :)

Anonym poster: db89b2fd4aa90d2a16632b57067ca245

Skrevet

Slik var det alltid hjemme hos oss også da jeg vokste opp og jeg håper at det blir slik jeg i huset i fremtiden :)

Skrevet

Høres koselig og trygt ut! Bra at ungdommene har en plass å samles på, mye tryggere hjemme hos dere enn ute i gatene :)

Etter at mamma og pappa skilte seg så var vårt hus også slik. Men jeg bodde alene da, min mor jobbet en annen plass. Hadde et helt hus til disposisjon og hadde venner og kjæreste på besøk nesten hele tiden. Ble vel en del festing, særlig når det skjedde noe spesielt. Ikke akkurat slik jeg ønsker for mitt barn, kommer ikke til å la en 16 åring bo alene i et hus der jeg ikke har noen oversikt over hva som skjer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...