Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Sist så fødte jeg dagen jeg skulle på overtidskontroll, men om jeg må dit nå (noe jeg håper) hva gjør de der da?
peanutts82 Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 ta en titt innom 3.trimester. der har jeg skrevet et innlegg om akkurat det. skrev den idag så den skal ikke være så langt ned på lista
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2012 Da skal jeg ta en titt...... Hvis jeg tør da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå