Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Å kunne kjenne små bevegelser i nedre del av magen når ein bruker kobberspiral og har mens. Det kjennes faktisk ut som begevelser ved ein graviditet. Men, eg kan umogleg vere gravid igjen? Når eg har vert usikker om eg kunne ha vert gravid eller ikkje, så har eg testa meg. Begge testane har vert negative. Men, det er ei stund sidan eg tok dei testane der. Desse bevegelsane har kome for fullt i går kveld. Og har liksom ikkje gitt seg. Kun innimellom. Har hatt 3 svangerskap før, så eg veit godt når eg er gravid og ikkje. Men, denne gangen har desse bevegelsane forvirra meg litt. Anonym poster: 545ece54d9394e98def58ca4419035d4
Dini Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Det kan være mulig og det kan være luft. Jeg har hatt det avogpå i 5-6 mnd og jeg er ikke gravid.. Tatt mange tester, men alle er negative. Man blir litt mer følsom for slike bevegelser etter en graviditet eller 3..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Takker for svar. Får satse på at det kun er luft. Berre at eg ikkje har kjent slike luftbevegelser. Men, det kan jo vere det. Anonym poster: 545ece54d9394e98def58ca4419035d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå