Gå til innhold

Noen med kurio nettbrett her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å ordner gutten min sitt men plages..hvor legger apper man laster ned henn..finner de ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på...

er ikke akkurat geni på sånt.

Skrevet

Du må inn brukeren fra foreldrekontrollen og godkjenne for brukeren, så må du gå dit du kan bytte plassering på apper og dra de nye fra lista på høyre side til skjermen.. Dette må gjøres for hver enkelt bruker:-)

Skrevet

de ligger ikke der de jeg har lasta..finner d ikke ;(

Skrevet

kan man ikke laste ned android ting der da?kommer jo til en butikk som er som android..

Skrevet

Man må som hun over sier gå inn på foreldrekontrollen og legge programmene til i hver enkelt konto som skal få tilgang.

Og det går an å laste ned en annen androidbutikk enn den som ligger der fra før. Men har ikke funnet det utvalget som er på telefonen.

Anonym poster: bebe4576699e9a6e2ba12cbf6a3c213a

Skrevet

ok.fant de spillene jeg har på tlf og kan laste ned men finner de ikke etterpå

Skrevet

får dere til å se filmer på f.eks nrk super?

Skrevet

Har dessverre sendt bort datteren til bestemor, og hun har med seg Kurioen. Ellers hadde det vært enklere å hjelpe deg.

Vi får iallefall til å se på youtube. Har ikke prøvd NRK super. Dette må også stilles inn manuelt (nytter ikke med forhåndsinnstillinger for alderstrinnenene, iallefall hvis du har små barn).

Har du funnet spillene nå? De skal stå på en rekke på venstre siden av skjermen et sted på foreldrekontrollen (du må gå på en bestemt bruker for å finne det). Da skal du krysse av for de som skal være tilgjengelige for den bestemte brukeren.

Ellers kan jeg hjelpe deg å dytte. Kanskje noen andre har Kurioen tilgjengelig og kan beskrive litt bedre.

Anonym poster: bebe4576699e9a6e2ba12cbf6a3c213a

Skrevet

men kan man laste ned andre spill fra andre plasser enn google play? har en anna nedlastnings app og men er de spillene jeg ikke finner.plages også med å få opp spm på den når jeg bruker usb og kobler den til pc..da skal d kom opp der æ kan del fra nettet og til den, men har kun fått opp d en gang

• 3 uker senere...
Skrevet

dere som har kurio nettbrett i hus..kan dere prøve å laste ned et spill som heter subway surfers? Gutten min elsker dette spillet..får til å laste d ned.trykke på appen og d starter såvidt men detter hele tiden ut på d spillet.vært greit høre om d bare er slik til meg på dette spillet eller om d er til andre også. veit d er et spill som skal gå ann på denne..

Anonym poster: 6865838ebefd5d4080073cb0381ec184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...