Gå til innhold

Nå som jeg er ferdig med Fifty shades.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen gi meg noen boktips?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man skal dømme smaken din, så kanskje Twilight?

Anonym poster: cd8051938b15b3b4407f6338515d0707

Skrevet

Så du dømmer faktisk smaken min på en triologi jeg har lest?! Interessant..

Men Twilight tror jeg ikke er helt min greie, men jeg vet absolutt ingenting om emnet.

Men jeg trenger noe å lese på frem til Harry Hole kommer tilbake i livet mitt :P

Skrevet

Harry potter smile.png

Har lest de ;)

Skrevet

Så du dømmer faktisk smaken min på en triologi jeg har lest?! Interessant..

Men Twilight tror jeg ikke er helt min greie, men jeg vet absolutt ingenting om emnet.

Men jeg trenger noe å lese på frem til Harry Hole kommer tilbake i livet mitt :P

Er det noe håp om at Harry Hole kommer tilbake??

Skrevet (endret)
Om man skal dømme smaken din, så kanskje Twilight? Anonym poster: cd8051938b15b3b4407f6338515d0707
Så du dømmer faktisk smaken min på en triologi jeg har lest?! Interessant.. Men Twilight tror jeg ikke er helt min greie, men jeg vet absolutt ingenting om emnet. Men jeg trenger noe å lese på frem til Harry Hole kommer tilbake i livet mitt :P
Ja! Har du ikke fått det med deg? Han kommer tilbake til sommeren! Glede glede :)

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10055225

Endret av Gjøkeredet③
Skrevet

har du lest camilla läckberg sine bøker? bra krim

Skrevet
Om man skal dømme smaken din, så kanskje Twilight? Anonym poster: cd8051938b15b3b4407f6338515d0707
Så du dømmer faktisk smaken min på en triologi jeg har lest?! Interessant.. Men Twilight tror jeg ikke er helt min greie, men jeg vet absolutt ingenting om emnet. Men jeg trenger noe å lese på frem til Harry Hole kommer tilbake i livet mitt :P
Ja! Har du ikke fått det med deg? Han kommer tilbake til sommeren! Glede glede :)

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10055225

Ah, himmel!:-D

Skrevet

Lo meg gjennom serien til Sophie Kinsella, Shopoholiker (eller noe sånt). Skrevet på en morsom måte. Bøkene er ganske lettleste synes jeg :) Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Om du liker Harry Hoel, bør du lese bøkene av paret under pseudonymet Lars Kepler!!

Anonym poster: a3ca5fdd91a2f979eb46047ad6ecd688

Skrevet

Åh, mange gode tips her. Takker og bukker :)

Sitter og laster ned på iPaden for harde livet!

Skrevet

Siden du nevnte at du nettopp var ferdig med den var det jo ikke unaturlig å tro at du mente du var ute etter noe i samme gate...

(derfor tok jeg det meget fornærmelig opp at noen da anbefalte deg Harry Potter - jeg elsker Harry Potter!)

Twilight er forresten mye mer likt fifty shades enn harry potter er. Historien der er like klam. Uten sexen, som gjør det enda tammere, men med fantasy, som redder det litt.

Anonym poster: 1309a36b9ca540e4724a95a2c8597caa

Gjest ________
Skrevet

"Bare for deg" av SYlvia Fay, new York bestselger og omtales som den nye 50 shades of grey

Skrevet

Siden du nevnte at du nettopp var ferdig med den var det jo ikke unaturlig å tro at du mente du var ute etter noe i samme gate...

(derfor tok jeg det meget fornærmelig opp at noen da anbefalte deg Harry Potter - jeg elsker Harry Potter!)

Twilight er forresten mye mer likt fifty shades enn harry potter er. Historien der er like klam. Uten sexen, som gjør det enda tammere, men med fantasy, som redder det litt.

Anonym poster: 1309a36b9ca540e4724a95a2c8597caa

Ok skjønner. Jeg var kanskje litt vag ;)

Jeg vet ingenting om Twilight, men jeg trodde det var noe fjortis greier, så derfor ble jeg litt "fornærmet".

Skrevet

Hobbiten da?smile.png

Lest for mange mange år siden :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Bjørneboes Uten en tråd er omtrent like tacky.

Skrevet

Crossfire-trilogien er nesten lik til Fifty shades, forskjellen er at den handler om to rike og misbrukte unge mennesker som prøver få et normalt kjærlighetsliv, også har de "bare" normal sex..

Om du liker krim anbefaler jeg Kepler sine bøker.

Anonym poster: fbd945ad7d433533bef927bc3b99ae31

Skrevet

Av krimbøker anbefaler jeg dansken Jussi Adler-Olsen, helt fantastisk! Kvinnen i buret, Fasandcreperne og Flaskepost fra P.

Skrevet

Har anbefalt den her før, og gjør det igjen.. Shantaram :D fantastisk herlig bok som har alt !! Trist, morsom, romantisk og spennende :)

Gjør deg selv en tjeneste og å med deg den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...