Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Hvor mye penger brukte dere? Anonym poster: 60ef81a5f23be71de2cb5598c4fa5cbc
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Spiller det noen rolle? Det er fantastisk med gave, uansett prislapp, merker, brukt eller nytt. Anonym poster: 5e1946c7e4c90b8dc8a27c52a7e4347d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Jeg brukte mye penger på å sende gavene i posten. Totalt var det en liten del av gavebudsjettet vårt for julen.. Anonym poster: 54e88a40121cb8520862d09bd36fac86
TøffiTrynet☠ Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Jeg har bare gitt bort brukte ting. Det eneste det kostet meg var portoen.. Vel anvendte penger, og vet at det gledet mottakerene.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Jeg sendte til 4 personer og alle 4 har uttrykt sin takknemlighet og glede på en slik måte at jeg blir meget rørt inni meg. Jeg brukte om lag 1000,- i porto og det var de mest annvendte pengene i julesammenheng. Anonym poster: c721ef23781c4efe9f5c11887aee6e9f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Ca. 800.. Inkl frakt Anonym poster: 60f8651405e6744ad2788b7b3107e437
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 den første som sendte meg mail får til familien sin for ca 1500kr (hadde kjøpt en del) den andre familien som er mindre får ca 800kr.. Anonym poster: fd6bc4e7e296f110601785589309c187
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Jeg brukte 500,- pluss 9,50 på portoen Mest velanvendte pengene til jul i år, godt å vite at jeg hjalp noen som ikke hadde det lett. Ingen skal behøve å bekymre seg for om de har gave til barna eller mat i romjula.. Og vi lever liksom i Norge, verdens rikeste land.. Anonym poster: b6c69faca01c311a52ac6a800b5423ef
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Sendte brukte leker og klær til ei som trengte det. Brukte 250 kr, har ikke fått så mye som et 'takk'. Kjipt. Anonym poster: 2a9ab806c9ab5792816c5e4787e7041f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Sendte brukte leker og klær til ei som trengte det. Brukte 250 kr, har ikke fått så mye som et 'takk'. Kjipt. Anonym poster: 2a9ab806c9ab5792816c5e4787e7041f Er du sikker på at det har kommet frem, da? Ting tar tid før jul.. Anonym poster: 54e88a40121cb8520862d09bd36fac86
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #11 Skrevet 14. desember 2012 Sendte brukte leker og klær til ei som trengte det. Brukte 250 kr, har ikke fått så mye som et 'takk'. Kjipt. Anonym poster: 2a9ab806c9ab5792816c5e4787e7041f Er du sikker på at det har kommet frem, da? Ting tar tid før jul.. Anonym poster: 54e88a40121cb8520862d09bd36fac86 Ja, hadde sporing.. Anonym poster: 2a9ab806c9ab5792816c5e4787e7041f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #12 Skrevet 14. desember 2012 Brukte totalt 590 kroner, pluss litt arvetøy... Jeg skulle gjerne ønske at jeg kunne bidratt mer, men det at det dessverre ikke rom for... Anonym poster: e3a375a2c5f903caecace21988712813
what a drittkjerring Skrevet 14. desember 2012 #13 Skrevet 14. desember 2012 22.19: men hvorfor skulle hun åpne det før julaften da? Jeg brukte 160,- +frakt. Ble vel en femtilapp ca.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #14 Skrevet 14. desember 2012 22.19: men hvorfor skulle hun åpne det før julaften da? Jeg brukte 160,- +frakt. Ble vel en femtilapp ca. Det var ikke julegaver. Tinga er ikke innpakket, så hun har nok sett på de. Anonym poster: 2a9ab806c9ab5792816c5e4787e7041f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #15 Skrevet 14. desember 2012 22.19: men hvorfor skulle hun åpne det før julaften da? Jeg brukte 160,- +frakt. Ble vel en femtilapp ca. Det var ikke julegaver. Tinga er ikke innpakket, så hun har nok sett på de. Anonym poster: 2a9ab806c9ab5792816c5e4787e7041f Jeg sendte takkemelding til hun som sendte meg pakke, men ikke før et par dager etter at jeg hentet ut pakken. Ikke fordi jeg ikke syntes det var viktig nok, men tvert imot. Jeg ville vente til jeg hadde tid til å sette meg ned og tenke ordentlig gjennom hva jeg skulle skrive. Jeg ville gjerne skrive en ordentlig melding som fikk frem hvor mye vi satte pris på gaven og omtanken som lå bak, ettersom det var det eneste jeg kunne gi tilbake. Så det kan vel være noe sånt i ditt tilfelle også? Anonym poster: b12267a8b5614908c4d0574cac5bc3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå