Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 hva passer best til Sindre og Nora? Anonym poster: 3607c2acb3b697f4f753348a686fe25d
Jojo x3 Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Emil passer best synes jeg, selv om jeg likte zakarias best!
Februargullet2013 Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Emil .Liker Zakarias også,men liker best den engelske navnet Zacharias
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Emil, det passer jo til søsknene, noe Zakarias overhodet ikke gjør. Og skulle du/dere likevel velge Sakarias, så skriv det i alle fall med S.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Emil Liker ellers best når Sakarias skrives sånn. Det passer mye bedre til søsknenes navn enn når det er skrevet med Z. Men liker altså Emil bedre. Anonym poster: 1a0fb85c7a6f5df05d88a502018c7004
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Emil til søsknenes navn. Og, jeg vil at Zakarias skal bli minst mulg poppis.. Anonym poster: 70a302744d0d28b201bdcf917d541010
Musemorbr / Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Begge. Zakarias til mellomnavn da.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #11 Skrevet 14. desember 2012 Takk for alle svar. Zacharias var finere ja. Vil ikke ha et navn på S,siden vi har Sindre fra før. Anonym poster: 3607c2acb3b697f4f753348a686fe25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå