Gå til innhold

Feiring av 12+0


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Tok feiringen på forskudd, siden det er meldt skitvær her i morgen.

Så kjøpte en navnebok(norrøne navn) og noen omslagsbodyer, bukse med føtter. :)

 

Det var skikkelig stas i dag, når jeg fikk spørsmål av hun i kassa om hun skulle pakke de inn. Så sa jeg nei. Så spurte hun om jeg ventet baby og da kunne jeg svare stolt ja, det ser slik ut! :D

 

Da spurte hun om jeg ville få litt info om barnevogner og slikt, siden jeg var den eneste kunden og det tok jeg i mot. Føles så herlig å faktisk at det kommer til å gå hele veien, denne gangen.

Tror det er første gang siden UL i uke 7, at jeg faktisk tør å håpe og glede meg på skikkelig at vi får en julibaby, ikke bare for alle forventer at jeg skal gjøre det.

 

Skulle bare ønske at samboeren og Piraten min var hjemme i dag.. Da hadde det vært helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt! :)

Utrolig spennende tid!

Vi har allerede masse i huset:)

Sitter nå og strikker enda en sparkebukse...

Er bare 10+4 jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst å lære meg strikke klær.. men får bare til skjerf og grytekluter. :)

 

Vi har en del ting, som samboeren har igjen etter guttungen hans. Men vi mangler masse enda.. så har begynt å skrive opp hva vi trenger, så vi blir å kjøpe litt hver mnd fremover nå.. :D Stas! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig da!:) har 20 lange dager igjen jeg, håper tida hår fort og at alt er bare bra på ul da - da kan vi også feire litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...