Gå til innhold

Apropos harrynavn - dere som har menn med harrynavn ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er litt pinlig? Min mann har et vanvittig harry dobbeltnavn. To harrynavn som sammen blir enda mer harry. Jeg innrømmer glatt at jeg synes det er flaut. Jeg omtaler ham aldri ved navn, alltid bare "mannen min". Tror faktisk de færreste av mine kollegaer vet hva han heter faktisk...

Ja det er sikkert teit...

Anonym poster: 7c19a2494b49367ec218720c83f6eb3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er harry navn mener du da? Min heter Lars Andreas,synes det er et stødig og nydelig navn

Skrevet

Hva er harry navn mener du da? Min heter Lars Andreas,synes det er et stødig og nydelig navn

Men det er jo et nydelig navn!

Min mann heter Frank Johnny, skjønner dere da hva jeg mener?

Hi

Anonym poster: eac298843dfcb784c3e999e66c094426

Skrevet

Ja, det er teit å tenke slik..

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, det er ikke pinlig. Det er ikke DU som har gitt ham navnet. Og det fins verre navn enn Frank Johnny.

Skrevet

Hi

Litt mer spesielt på mannen din da ja:)

Skrevet

Regner med det var et navn moren til din mann likte kjempegodt da hun var ung som sikkert ikke passer inn i vår tidsalder/epoke. Men han kan da bare bytte navn om han føler det ikke passer han å hete det?

Her har mannen i hus et kort og et langt navn og kombinasjonen er en tungvind en.. Jeg kaller han enten for det korteste navnet eller for samboeren eller for mannen eller for noe skikkelig pjuskesnuskenavn her hjemme..

Skrevet

Min har et skikkelig harrynavn. Han heter Glenn-Roger. Jeg er flau over det ja, men er ikke sånn at jeg prøver å holde det hemmelig.

Anonym poster: 491492cd0b75b4e6489463c470243d37

Skrevet

Hehe, slik blir det nok med alle barna som får motenavn idag også.. Liam, Noah, Lukas, Leander, Sander. Bare vent 30 år.

Skrevet

Frank Johnny! Haha ser den altså...min heter Richard og jeg synes det er ille nok..han er ikke norsk da.

Anonym poster: d9efe597a4079749bc4b16921fbee944

Skrevet

Min heter Eivind, synes navnet er fint. Eneste som er dumt er at min pappa heter det samme. Synes nesten det hadde vert bedre om han hadde et harrynavn!

Anonym poster: fd17d950393ecba17ced5f1338d74bce

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Herlighet, da kan han vel hete Frank til daglig? Det er da vel ikke harry? Ikke i mine ører, i alle fall. ;-)

Skrevet

Hi

Nice :-)

Skrevet

he he jeg har en Kenneth her;) Men han er verken kriminell eller narkoman....;)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, det kan være stigmatiserende med slike navn.

Skrevet

Roger

Tore Andre, alle disse....

Maiken, Anita, Jeanett!! grøss

Anonym poster: 99d9eecfb926c9c63d6f7ee721f920c5

Skrevet
Men det er jo et nydelig navn! Min mann heter Frank Johnny, skjønner dere da hva jeg mener? Hi Anonym poster: eac298843dfcb784c3e999e66c094426
Min har et skikkelig harrynavn. Han heter Glenn-Roger. Jeg er flau over det ja, men er ikke sånn at jeg prøver å holde det hemmelig. Anonym poster: 491492cd0b75b4e6489463c470243d37

Fniiis, skjønner hva dere mener ja. Det er bare ikke sant at navnet ikke skjemmer noen. Men huff, litt fælt å le, de kan jo ikke noe for at foreldrene deres ikke eide smak...

Anonym poster: 98af9d67928b56b66390eb0a60ee49bd

Skrevet

Veit ikke hva som betraktes som harry navn, så jeg veit ikke om min samboer har et harry navn eller ikke. Liker navnet hans jeg. Syns det er en fin kombinasjon(han har dobbeltnavn). Men til daglig kaller jeg han bare kjære eller navnet hans.

Skrevet

Hehe, skjønner veldig godt hva du mener! Hadde en kjæreste før i tiden med navn i samme sjanger. Tror aldri jeg kalte han ved det virkelige navnet, der ble det kallenavn fra dag én gitt. Teit at navn skal spille så stor rolle, men det gjør det for meg ihvertfall.

Skrevet

Du kan jo bare si Frank! Synes det høres helt ok ut :)

Skrevet

Bare pris deg lykkelig for at det ikke er Johnny Frank ;) Er mange navn jeg ikke hadde valgt på mitt barn, og mange navn jeg har ledd av, og jeg kommer garantert ikke til å slutte. Bodde ei lita stund på sunn-møre, det var det mange flotte kombinasjoner :D

Skrevet

Verre med dem som kaller barna for Bob-Ragnar, Barry-Leif, Bjarne-Arnulf!!?, Odd-Tom osv.. Jada, kommer fra en spesiell plass, og har sluttet å få hakeslep når jeg hører så innimargen harrye navnesammensetninger! :P

Anonym poster: 0e0a8eaa0fe39891230e92e7da807dd8

Skrevet

Hehehe hvor er du fra HI?? Xen min heter Frank Johnny, men jeg synes faktisk det er et veldig fint navn jeg da, selv om fyren ikke er fin:p

Anonym poster: 308429831669e3e073792668df3e7156

Skrevet

Folk her inne syns nok mannen min sitt navn er "blod-harry", men jeg syns det er ett ganske søtt navn jeg da. Trond Kåre! Han presenterer seg som Trond da.

Anonym poster: a27e1a66a805e67a99f4577df518a03d

Skrevet

Vær glad for at han ikke har et Karmøy-navn. Karmøy heter de fleste ting om

- Cliff-Richard

- Dennis-Marton

- Kristel (etter Crystal fra en eller annen såpeserie, Dynastiet tror jeg)

- Ole-Johnny

- Dennis-Tommy

- Roger-Petter

Alle mulige andre kombinasjoner med

Tommy

Johnny

Ronny

Dennis

Roger

Robin

Robert

Roy

Frank

Kenneth

Cliff

Glenn

Tim

Kim

Anonym poster: 51fe7fefe848378819c9f31b9602d70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...