Gå til innhold

Ahhhh....en sofa, sjokolade og bare meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er virkelig luksuslivet for en stakkars hardtarbeidene mor. :P

 

Deilig med en alenekveld kjenner jeg. Hva gjør dere da damer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alenehelg uten gubbe, så nå er det sjokolade, film og avslapping :)

Skrevet

Jeg er syk og mannen er enda sykere. Gutten vil ikke legge seg! Ser for meg nok en deprimerende kveld .(

 

Anonym poster: 5fd7a339fdd2f773c7b28617c9ab681f

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Mannen og jeg ligger utslått på hver vår sofa med feber og vondt i hele kroppen.

 

Eldste er på overnatting hos besteforeldrene og yngste er i seng. Så forhåpentligvis blir vi liggende på sofaen til det er på tide å forflytte seg over til sengen :)

Skrevet

Usj da jenter, sykdom er ikke gøy! Her har vi alle holdt oss friske *bank i bordet*, god bedring til dere som er syk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...