LuksusLiv Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Det er virkelig luksuslivet for en stakkars hardtarbeidene mor. Deilig med en alenekveld kjenner jeg. Hva gjør dere da damer?
Liljeduft Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Alenehelg uten gubbe, så nå er det sjokolade, film og avslapping
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er syk og mannen er enda sykere. Gutten vil ikke legge seg! Ser for meg nok en deprimerende kveld .( Anonym poster: 5fd7a339fdd2f773c7b28617c9ab681f
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Mannen og jeg ligger utslått på hver vår sofa med feber og vondt i hele kroppen. Eldste er på overnatting hos besteforeldrene og yngste er i seng. Så forhåpentligvis blir vi liggende på sofaen til det er på tide å forflytte seg over til sengen
LuksusLiv Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2012 Usj da jenter, sykdom er ikke gøy! Her har vi alle holdt oss friske *bank i bordet*, god bedring til dere som er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå