Gå til innhold

Dere som ikke har late menn, hvor fant dere dem?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann bruker 100 år på alt, enten det å stelle barn eller å rydde etter middag, så blir han sur fordi jeg liker å få ting gjort med det samme, ja jeg liker og ha det pent rundt meg, og mener at det er bedre å rydde med det samme enn å vente 2 timer. Argh...verste er at vi krangler om det, og det er ikke bra for barna når de alltid ser at mamma kjefter og pappa er lat.

Blæ, vurderer å gå fra mannen..., men ikke nå før jul!

Anonym poster: c4734564c7e6a558d48f6fd4965018ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig stor tro på at man setter standarden i forholdet helt fra starten. Varter man opp, og gjør ALT; så blir det veldig fort en vane. Ser det i forholdene til veeeeldig mange av venninnene mine, at de har gått rett i den fella.

Anonym poster: 618b4340750ead1357650dcb99a55764

Skrevet

Haha.

Her er det også pappa som er lat, men også han som kjefter over ting som ikke blir gjort. Han tror visst jeg kan dele meg i tre og har 27 timers døgn:-p Dust!

Anonym poster: fa87be6e7d74a015f30870836acb9144

Skrevet

Fant han på fest i fylla. Ikke akkurat romantisk, hehe.... :P

Skjerp dere forran barna, de fortjener bedre!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg fant han før vi var voksne, så jeg har oppdratt han godt :)

Neida, her hos oss er det han som er den ryddige og som får ting gjort så vi er ganske motsatt av hva man ofte leser her inne.

Skrevet

fant ham på en feiring av Nigerias nasjonal dag i Oslo faktisk :-)

Skrevet

På pub i Haugesund :P

Skrevet

Fant ham på et nachspiel...

Anonym poster: 9cd8bc626c1357d75d5569a9c9fa5b7c

Gjest Antarctica
Skrevet

Menn er jo også forskjellige... min er ikke lat, han koker kaffe til meg og serverer den på senga! Og lager alle middager. Ikke alltid jeg får lov å ta av bordet engang.

( Fant ham i jobbsammenheng, da. Men man kan jo ikke vite på forhånd om de er late!)

Skrevet

Min venninne har en bror som studerte sammen med mannen min. Vi ble spleiset, nærmest som et arrangert ekteskap. Han bodde langt fra mitt bodsted, så hadde ikke truffet hverandre personlig før vi nesten var sikker på dette var det rette. Passet som hånd i hanske, så da slapp jeg bruke mer tid på froskene. Er det noe jeg ikke kan kalle mannen min så er det lat. Rydde etter middag og stelle barn er stort sett min oppgave, så der trenger jeg ikke irritere meg om det ikke blir gjort tidsnok.

Skrevet

Fant han på jobb :)

Her er det jeg som er lat :(

Skrevet

Fant han på internett faktisk. Han er langt fra lat, men han gir seg selv lov til å være lat en gang i blant. Jeg derimot gir meg selv lov til å være lat ganske ofte :P

Skrevet

På et tacky utested i Oslo. Bra han var bergenser ;)

Anonym poster: 2e5dfdde4127edf0e1df245ec579fafa

Skrevet

Traff han over hekken her, i nabohuset :)

Anonym poster: 7a601a1be7c54a4098ed82cdc77b32e1

Skrevet

Min man er durasellmann. Veldig ryddig og flittig. Nesten litt mye av og til. Fannt han da jeg dumpet exen og trengte en sengevarmer. Etter første natta sa jeg at jeg skulle gifte meg med han... Og det gjorde jeg nå i sommer. Nå venter vi en gutt i april, og mannen er alt ferdig med å lage to barnerom på loftet...

Elskede mann min!

Skrevet

Ja de fortjener bedre, og derfor ser jeg ingen valg enn å gå fra han:( Han er en snill mann, og barna er glad i han, men de blir ødelagt av denne sure stemningen. Jeg klarer bare ikke la være å kommentere hvis han ikke har ryddet etc.

Skrevet
Ja de fortjener bedre, og derfor ser jeg ingen valg enn å gå fra han:( Han er en snill mann, og barna er glad i han, men de blir ødelagt av denne sure stemningen. Jeg klarer bare ikke la være å kommentere hvis han ikke har ryddet etc. Anonym poster: c4734564c7e6a558d48f6fd4965018ab

Går det ikke an å løse problemet på en bedre måte enn å gå fra hverandre?

Skrevet
Ja de fortjener bedre, og derfor ser jeg ingen valg enn å gå fra han:( Han er en snill mann, og barna er glad i han, men de blir ødelagt av denne sure stemningen. Jeg klarer bare ikke la være å kommentere hvis han ikke har ryddet etc. Anonym poster: c4734564c7e6a558d48f6fd4965018ab

Går det ikke an å løse problemet på en bedre måte enn å gå fra hverandre?

Jo teknisk sett så kanskje. Vi er da begge "snille" foreldre som begge ønsker det aller beste for våre skatter, men når vi ikke klarer å la være å krangle og barna tar skade av det så er det vel ikke annet valg?!

Med andre ord, jeg kjefter alltid, han sier ikke så mye før han blir sint da, men han forstår ikke etter 8 år at jeg blir sur fordi han er lat og ikke er med i mine rutiner.

Jeg har hatt det vondt i 4 år nå, vi har 2 små barn, og minste jenta ser jeg har blitt utrygg når jeg og pappaen prater sammen, hun tror vi krangler hele tiden. Dette er ikke greit. Ikke greit noen ting, vanskelig å gå fra hverandre også da jeg ikke kan finne meg noen å bo her. Så, men jeg må ta et valg nå snart. Har dessverre tenkt å gå fra han siden minste jenta var 1 år, men så blir det med tankene.....:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...