marsve Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 På facebook ligger det nå en gruppe som heter "Norges fineste 08'er". Der oppfordres det til å sende inn bilder, og da helst av gutter. De som er født i 08' er fire år!!!.Please gjør oss alle en tjeneste å rapporter til facebook, og ikke minst kripos for å få fjerna dritten så fort som mulig. Om det er seriøst eller ikke spiller ingen rolle, om det ikke er seriøst ment er det uansett IKKE et festlig tema å tulle med.
Gjest Antarctica Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Men til Lano-konkurransen, der sender dere bilder av småungene deres??? Var jeg deg, ville jeg se nøye gjennom vennelista mi på FB, for på min liste er det ingen som videresender pedofile linker...
Musemorbr / Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Rapporterte for mange timer siden. Mange jeg kjenner har også gjort det. Selv om det er ganske lett å se at gruppa er en slags protest-parodi på de andre gruppene for tenåringer, sender den et fryktelig feil signal.
Musemorbr / Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Ingen på min venneliste videresender dette heller, men det kommer opp hver gang noen skriver om at gruppa burde fjernes, eller trykker liker til at alle som ser dette må rapportere. Det har jeg også trykket på, og rapportert. Bare så det kommer helt klart frem.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Tenker som JulePashla, bilder av nakene unger i vann/lanoskum sendes inn... tror nok Pedofile fint kan gå inn på den siden og kopiere bildene deres der også En grunn til at jeg ikke støtter den konkuransen
Sol Skippertaksdronning Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Jeg har sendt link til Kripos, med forespørsel omen vurdering av anmeldelse. Dette kvalmer meg ut så til de grader, jeg håper de stenger ned siden, og får fatt i dritsekken som startet den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå