Tuttelura881 Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Hva i din mening er best? Hvilke er mest frisk, i kropp og hodet? Og hvilke får du det beste kjæledyret av? Har bestandig hatt gatemix dyr, syns nå disse er best og mest friske. Har flere i familien som har hatt renraset hund, tre av de har ikke blitt et år en gang. På grunn av arvelige sykdommer, som har gjort at eier har valgt og avlive.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Gatemix er suverent friskere. Bare se på sykdommene som renraset har, at avl er lovlig er skammelig!! Anonym poster: f277c3453834a12d2a7ca2aac15743d4
Tuttelura881 Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2012 Ja hvertfall når du ser alle de syke krops stillingene hinder har fått:O Og alle slaks sykdommer de har, syns synd i disse dyrene.. Men er jo hundefolk som absolutt skal ha renrase og vil ikke gitt en mix et ekstra øyekast. Som driver fram denne avlingen også! Hi
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Ja hvertfall når du ser alle de syke krops stillingene hinder har fått:O Og alle slaks sykdommer de har, syns synd i disse dyrene.. Men er jo hundefolk som absolutt skal ha renrase og vil ikke gitt en mix et ekstra øyekast. Som driver fram denne avlingen også! Hi Mange triste dyreskjebner ja Som de hundene som har så stort trykk i hodet fordi hjernen er for stor, kun for at de skal se søte ut. Eller perserkatter som får cyster på nyrene og skader fordi nesen er for kort til å fungere. Hunder som er avlet slik at huden er for stor. Fælt. Jeg elsker katter, men det kunne aldri falt meg inn å kjøpe renrase. Jeg vil ha en sunn og frisk gatemix. Anonym poster: f277c3453834a12d2a7ca2aac15743d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå