Gå til innhold

Er lei av å få andre sin post i min postkasse! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får naboene sin post i MIN postkasse selv om postkassen min er tydlig merket med mitt navn. Begynner nesten å tro at postmannen/dama ikke kan å lese... Har forresten snakket med naboene mine om dette og de har avogtil mottatt min post i tillegg.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag det inn hver gang. Det skjedde mye her i en periode, og da fikk vi vite at postmannen ikke nødvendigvis ser på konvoluttene, men leverer bunkene som de er satt sammen fra sorteringssentralen. Altså er det en eller annen fjomp i sorteringen som gjør en dårlig jobb.

Skrevet

Klag det inn hver gang. Det skjedde mye her i en periode, og da fikk vi vite at postmannen ikke nødvendigvis ser på konvoluttene, men leverer bunkene som de er satt sammen fra sorteringssentralen. Altså er det en eller annen fjomp i sorteringen som gjør en dårlig jobb.

Takk for tips, skal ringe posten og klage på det med en gang :)

Er bare så utrolig irriterende å tenke på at hvem som helst kan lese mine personlige brev og lignende... :S

Gjest Julemusa83
Skrevet

Si i fra. Motok posten til noen andre i blokka bådde jeg og de sa i fra.

Føltes litt alvorlig for oss vet ikke om det var det for dem, men vi var borte i 14 dager å da vi kom hjem hadde vi ti konvyluter som så ut som regninger og en som var kliss lik vår bhg tilbud. Vet ikke om de gikk glipp av noen frister, nen har ikke fått et brev til dem etter. Så enten kjeftet de til postn eller så holdt det at vi sa saklig i fra.

Skrevet

Hvis du ikke har merket postkassen med adresse i tillegg til navn, ville jeg gjort det. Samtidig ville jeg klaget til posten, som noen over her sier er det antageligvis sorteringen som er problemet...

Skrevet

Gå inn på posten.no og send beskjed til kundeservice, og samtidig be om å få tilbakemelding. Du kan også ringe 04004 og gi beskjed eller dra innom postkontoret ditt (men beregn god tid nå før jul). Tror også PiB kan legge inn i KATS (reg.systemet). Jeg jobber på postkontor og får i perioder 1-2 sånne henvendelser i uka.

Skrevet

Kjenner til problemet.

Tror vi har hatt iallfall fem ulike personer boende her.

Står faktisk vår adresse på brevene til totalt ukjente folk. Flere av drm har aldri bodd på denne adressen.

Nå er det bedre, men jeg måtte klage til posten 7! ganger før det ordnet seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...