Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Anonym poster: dda2b744736fcc4151945229f9702e05
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Kjelen på plata når man ikke er hjemme? Anonym poster: d5e6622fc7b09c1eba024b7385c66a56
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Jo mange har det. Folk tenker ikke logisk alltid. Jeg vet folk som har pinnekjøtt på kok på julaften, og som drar på kirkegården samtidig. Anonym poster: 894ea82ece476ab6b4ff07e8b1d60991
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Jeg lar noen ganger poteter stå på 1 mens jeg henter i barnehagen. Anonym poster: cdf442c4202fa5365c4b91c06941f1c0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 på noen måte rett til å spise opp den siste youghurten i kjøleskapet med mindre man har kjøpt den selv! Anonym poster: cbf58393c3f5b3c4ea0ea2b786b7df64
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 ... Folkeskikk om man drikker rett fra melkekartongen! Anonym poster: d5e6622fc7b09c1eba024b7385c66a56
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Barbert seg på ei stund når underlivet ser ut til å være et pelsete dyr! Anonym poster: 2289ac43e1e1dcd91755d7f74fb275ed
Katteskinnet Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Mye vett når man gnir rumpa mot en politibil, påstår at man har astma, for deretter late som man dør på glattcella http://www.p4.no/story.aspx?id=487479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå