Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Jeg blir så utrolig provosert. Sitter å ser på unge mødre Danmark fra igår. Jenta er innlagt på sykehuset fordi hun føler seg dårlig og ungen ikke legger på seg. Men røyke skal hu? Sniker seg ut fra sjukesenga for å ta en røyk mens hun ringer mora si og klager på at babyen ikke går opp i vekt. Hun røyker hele tiden. Ikke rart ungen ikke legger på seg, den får jo ikke oksygen og næring! Sjokkert over de danske unge mødre. Anonym poster: 6516b7acbde48b7fe6a1b05cd8869983
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Helt sykt. Og desverre finnes det sånne i norge og. Har en kollega som røyket i svangerskapet, og fikk en veldig undervektig baby desverre At røyking under svangerskapet ikke blir sett på som barnemishandling, skjønner jeg rett og slett ikke. Anonym poster: 396697e353f9bb40c501d5817759ba1e
samu Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 trodde grunnen til at hun ble lagt inn på sykehuset var at hun har stor unge jeg. at hun var redd for å føde når ungen var så stor. da har jeg ikke fulgt med skjønner jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2012/01/remi-fjernet.aspx Anonym poster: 6516b7acbde48b7fe6a1b05cd8869983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå