Gå til innhold

Fin fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kosedag med eldstemann(snart 5år) i dag :)

Vi har kost oss med julegaveshopping og lunsj ute. Høydepunktet var helt klart en diger milkshake på Nighthawk diner! Sjokolade & kirsebær <3

Nå fortsetter helgen med kinotur for mor og far, og i morgen tidlig kjører vi til Göteborg for en liten shoppe og kjærestetur.

Ungene blir igjen til bestemor til søndag ettermiddag!

Ha en finfin førjulshelg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er huset fullt av 9 viltre 6åringer som har juleverksted.

Neste gang jeg får en god ide så skal jeg tenke godt igjennom hva jeg går til :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hørtes fint ut, her sitter jeg og ungene med sykdom og feber, ungene vil nesten ikke spise eller drikke :-p Håper det går over nok så fort..

Gjest cunning stunts
Skrevet

Kom inn døra nettopp og proklamerte til mine barns forundring at nei, jeg har ikke hatt en fin dag, det var en møkkadag så det så, så nå har jeg bare koseunger og har fått i meg pølser og fått av dumme vonde sko og teite holdinnmaganklær. Dummefredag, bare styr og mas og stress og hva er det med at alle andre skal handle akurat når jeg også skal, forresten? Må jeg stå i en kø til i år blir jeg sinnsyk. Blæ. Nå joggis og kosestrømper og sluppet fri hengepuppestellet fra stativet og dratt håret stygt men praktisk bakover, og bare kaffen koker skal vi utelukkende kose hele resten av helga. Nemlig.

Skrevet

Njah, jeg sitter i sofaen med øreverk, tett neste og feber, mens mann og barn er hos svigers på middag.

Og så krysser jeg fingra for at de kommer seg trygt hjem, for her er det over en meter snø og blåser storm, og enkelte steder er det så ille at selv brøytemannskapene holder seg unna.

Hønemor vil ha ungen sin hjem..

Skrevet

Har hatt pepperkakebakedag med hun som er minst. Katten ligger nå i boden og er dårlig etter å ha spist pepperkakedeig, hun som er minst ligger i senga og fjerter etter et større inntak av pepperkaker og jeg skal snart blir fnisefin på fest med jentene i klassen :)

Hei fredag, jeg liker deg!!

Skrevet

Oh herlige fred som senket seg når 8 6åringer forsvant ut døra. Glitterlimet er vasket vekk og juleverkstedstæsj ryddet vekk.

Nå spretter jeg en Amarone og slenger bena på bordet. Nå starter min herlige fredag :)

Skrevet

Herlig fredag? Mmm, vet ikke helt jeg. Har stått i minst like mange køer som Intimnissemor tror jeg. Har kjøpt nesten alle julegavene da, så da flotter fredagen seg litt.

Nå har jeg skrevet adresse på 45 julekort og inni ett eneste et av dem. Vet hva jeg skal gjøre resten av helgen :) Og så står det 30 Sarah Bernhard der ute på verandaen og blir kalde til de kan dyppes i mørk sjokolade.

Ho ho, snart er det jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...