Populært innlegg elin Skrevet 14. desember 2012 Populært innlegg #1 Skrevet 14. desember 2012 Hei alle sammen. Jeg vil gjerne få komme med en liten oppfordring til alle dere supre brukere. Det kan til tider være flust av både syrligheter og frekke kommentarer her inne. Noe flere ikke setter veldig stor pris på. Derfor synes jeg vi skal ta en liten kikk i oss selv, alle sammen, og prøve å holde tilbake på de verste kommentarene. Tenk deg litt om før du skriver, så kanskje vi alle får en litt bedre førjulstid. Det var dagens pekefinger. God helg!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Hei alle sammen. Jeg vil gjerne få komme med en liten oppfordring til alle dere supre brukere. Det kan til tider være flust av både syrligheter og frekke kommentarer her inne. Noe flere ikke setter veldig stor pris på. Derfor synes jeg vi skal ta en liten kikk i oss selv, alle sammen, og prøve å holde tilbake på de verste kommentarene. Tenk deg litt om før du skriver, så kanskje vi alle får en litt bedre førjulstid. Det var dagens pekefinger. God helg! Endelig en reaksjon.. Anonym poster: 5a5ef34d1959c9a36eb48c9d21b2e1ed
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Hei alle sammen. Jeg vil gjerne få komme med en liten oppfordring til alle dere supre brukere. Det kan til tider være flust av både syrligheter og frekke kommentarer her inne. Noe flere ikke setter veldig stor pris på. Derfor synes jeg vi skal ta en liten kikk i oss selv, alle sammen, og prøve å holde tilbake på de verste kommentarene. Tenk deg litt om før du skriver, så kanskje vi alle får en litt bedre førjulstid. Det var dagens pekefinger. God helg! Endelig en reaksjon.. Anonym poster: 5a5ef34d1959c9a36eb48c9d21b2e1ed På hva? Anonym poster: 3f90e0379d1faacabc645283f5f48221
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Det er selvsagt, og helt greit, men så får søren meg folk akseptere at ikke alle liker de samme navnene, de samme møblene, de samme skoene.... Det er liksom greit at folk hetser de som åpenlyst sier at de ikke liker noe. Det er heller ikke greit i mine øyne. Alle mener ulikt, og det må vi leve med. Det er vel ingen som hetser bare fordi meningene er forskjellige? Anonym poster: f93d5e97e9efd8cd6bb3fc2b6b9a2272
elin Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2012 Ja, det er helt klart. Jeg har stor forståelse for at ikke alle er enige, og det trenger man ikke å være heller. Men jeg tror de fleste skjønner hvorfor jeg kom med denne lille oppfordringen. Og det har ikke noe med forskjellige skosmak å gjøre.
what a drittkjerring Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Flott. Fint at du Elin, og andre moderatorer markerer dere her inne. Bare det å vise seg vil nok ha en, om bare en liten, viss effekt på i hvertfall et par av de "ondonyme".
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Ja, det er helt klart. Jeg har stor forståelse for at ikke alle er enige, og det trenger man ikke å være heller. Men jeg tror de fleste skjønner hvorfor jeg kom med denne lille oppfordringen. Og det har ikke noe med forskjellige skosmak å gjøre. Det har selvsagt med trollespekulasjonen i tråden til hun med to sett tvillinger. Ja, jeg skjønner det, og det var vel litt på kanten, men samtidig er dette et diskusjonsforum hvor alskens spekulasjoner og meninger råder, og den uheldige stakkaren som startet trollediskusjonen har lagt seg flat og beklaget. Synes vel kanskje det får være bra nok. Så legger vi saken død, går videre og ønsker alle en god jul. Trenger ikke en moderatorpekefinger av den grunn. Anonym poster: f93d5e97e9efd8cd6bb3fc2b6b9a2272
elin Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2012 Det er dessverre ikke bare en bruker/tråd dette går på. Var ment som en generell oppfordring!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Vi kan bli bedre på å sette tunge for tann, og moderator kan bli bedre på slette de innleggene som trengs, istedetfor å la dritten stå, og slette resten.. Også en generell oppfordring. God jul
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er glad dere moderatorer tar tak i dette, men må få komme med en liten reminder til alle. Det er flere her inne som dikter opp sannheter for å skape reaksjoner, og da er det ikke på sin plass at de som stusser på dette skal få refs. Det må være lov å ha flere synspunkter uten at en skal bli sett ned på. Vi vet ikke sannheten i denne saken, men det er flere saker som bare er oppsinn. Et anonymFORUM er vel for å dele meninger og få tilbakemeldinger, gjerne forskjellige synspunkt? Anonym poster: fe564eccf17500b7cc59f20cecfa14d4
Gjest Heartbroken Skrevet 14. desember 2012 #11 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er glad dere moderatorer tar tak i dette, men må få komme med en liten reminder til alle. Det er flere her inne som dikter opp sannheter for å skape reaksjoner, og da er det ikke på sin plass at de som stusser på dette skal få refs. Det må være lov å ha flere synspunkter uten at en skal bli sett ned på. Vi vet ikke sannheten i denne saken, men det er flere saker som bare er oppsinn. Et anonymFORUM er vel for å dele meninger og få tilbakemeldinger, gjerne forskjellige synspunkt? Anonym poster: fe564eccf17500b7cc59f20cecfa14d4 Forskjellige meninger og synspunkt er veldig bra, men om man stusser over troverdigheten i enkelte innlegg syns jeg likevel at vi skal være forsiktige med å sette spørsmålstegn ved spesielt de innleggene som, om det er sant, kan være tragiske for de det gjelder. Om det er tull og vi svarer og blir lurt, er det ingen skade skjedd, men om det er sant og blir latterliggjort, er det grusomt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #12 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er glad dere moderatorer tar tak i dette, men må få komme med en liten reminder til alle. Det er flere her inne som dikter opp sannheter for å skape reaksjoner, og da er det ikke på sin plass at de som stusser på dette skal få refs. Det må være lov å ha flere synspunkter uten at en skal bli sett ned på. Vi vet ikke sannheten i denne saken, men det er flere saker som bare er oppsinn. Et anonymFORUM er vel for å dele meninger og få tilbakemeldinger, gjerne forskjellige synspunkt? Anonym poster: fe564eccf17500b7cc59f20cecfa14d4 Forskjellige meninger og synspunkt er veldig bra, men om man stusser over troverdigheten i enkelte innlegg syns jeg likevel at vi skal være forsiktige med å sette spørsmålstegn ved spesielt de innleggene som, om det er sant, kan være tragiske for de det gjelder. Om det er tull og vi svarer og blir lurt, er det ingen skade skjedd, men om det er sant og blir latterliggjort, er det grusomt. Tilgjengjeld så mener jeg at om 5 er uenig og 95 er enig med HI, så la det være da. Men problemet er de 95 som må hetse de 5 for å ha ulike meninger enn de selv. Det er det det blir bråk om. Anonym poster: fe564eccf17500b7cc59f20cecfa14d4
Gjest meg mamma? Skrevet 14. desember 2012 #13 Skrevet 14. desember 2012 Flott. Fint at du Elin, og andre moderatorer markerer dere her inne. Bare det å vise seg vil nok ha en, om bare en liten, viss effekt på i hvertfall et par av de "ondonyme". Er jo ikke bare anonyme som slenger med leppa her inne da
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. desember 2012 #14 Skrevet 14. desember 2012 Ja, man kan være uenige og diskutere så fjøra flagrer.. Og irriterenog provosere. Men enig i at alle bør tenke seg om en ekstra gang noen ganger. Men kan jeg spørre deg om den ting Elin? Hvorfor får de skikkelige mobbetrådene stå i 1-2 døgn før noen reagerer? Til tross for at folk reagerer? Da baller det sånn på seg for folk blir sånopptatt av å forsvare at det blit skikkelig stygt til slutt. Og de som mobber får "kost" seg lenge. Ikke ment stygt, men jeg har virkelig lurt på dette hbordan moderatirene jobber? God jul!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. desember 2012 #15 Skrevet 14. desember 2012 Godt å se dere trå til her, fikk helt vondt av spekulasjonene på ene tråden i går, og at de har fått stå så lenge de har, vel vitende at hun som startet tråden, kunne komme inn og se det når som helst.. Ufatelig grusomt. Men samtidig er jeg stygt redd at en oppfordring ikke er til nytte, for det er uansett for mange som ikke bryr seg når de blir bedt om å tenke mer over det de skriver :-/
Clue Skrevet 14. desember 2012 #16 Skrevet 14. desember 2012 Hvorfor kalle dette en "liten oppfordring"? Hvorfor ikke bare være direkte og si at "jeg vil komme med en oppfordring"? På meg virker det veldig konfliktsky og unnskyldende når man sier at man vil komme med en "liten oppfordring". Det virker som at moderator ikke helt tør å si fra, og derfor bare sier "litt" fra for å være på den trygge siden. Vær litt tøffere!
Gjest Antarctica Skrevet 14. desember 2012 #17 Skrevet 14. desember 2012 Godt å se dere trå til her, fikk helt vondt av spekulasjonene på ene tråden i går, og at de har fått stå så lenge de har, vel vitende at hun som startet tråden, kunne komme inn og se det når som helst.. Ufatelig grusomt. Men samtidig er jeg stygt redd at en oppfordring ikke er til nytte, for det er uansett for mange som ikke bryr seg når de blir bedt om å tenke mer over det de skriver :-/ I alle dager! Hva handla tråden om? Jeg gikk visst (heldigvis) glipp av den....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. desember 2012 #18 Skrevet 14. desember 2012 Godt å se dere trå til her, fikk helt vondt av spekulasjonene på ene tråden i går, og at de har fått stå så lenge de har, vel vitende at hun som startet tråden, kunne komme inn og se det når som helst.. Ufatelig grusomt. Men samtidig er jeg stygt redd at en oppfordring ikke er til nytte, for det er uansett for mange som ikke bryr seg når de blir bedt om å tenke mer over det de skriver :-/ I alle dager! Hva handla tråden om? Jeg gikk visst (heldigvis) glipp av den.... skrev på privat melding, så det ikke starter opp på nytt
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. desember 2012 #19 Skrevet 14. desember 2012 Innmarri synd om det er den tråden jeg tenker det var/er - som dere snakker om her..? Blir oppgitt av at det alltid er noe som må forsures av enkelte!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #20 Skrevet 14. desember 2012 Hei alle sammen. Jeg vil gjerne få komme med en liten oppfordring til alle dere supre brukere. Det kan til tider være flust av både syrligheter og frekke kommentarer her inne. Noe flere ikke setter veldig stor pris på. Derfor synes jeg vi skal ta en liten kikk i oss selv, alle sammen, og prøve å holde tilbake på de verste kommentarene. Tenk deg litt om før du skriver, så kanskje vi alle får en litt bedre førjulstid. Det var dagens pekefinger. God helg! Endelig en reaksjon.. Anonym poster: 5a5ef34d1959c9a36eb48c9d21b2e1ed På hva? Anonym poster: 3f90e0379d1faacabc645283f5f48221 På hva? Les hovedinnlegget...? På tide at moderatorer tar ansvar for søppelet folk kvester ut av seg her inne. Anonym poster: 5a5ef34d1959c9a36eb48c9d21b2e1ed
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #21 Skrevet 14. desember 2012 Herregud. Hold kjeft og ta det til dere, er det så vanskelig? Trenger ikke skylde på hverandre og peke ut hverandre. Er det vits i å være uenig i denne tråden også? Elin har rett. Alle kan gå i seg selv og holde tilbake de værste kommentarene. Så enkelt er det. Anonym poster: 3b1a9baff98eee2821fd92f32a48be9e
Gjest Malore Skrevet 14. desember 2012 #22 Skrevet 14. desember 2012 Homo, folk er jammen meg langsinte pg sure!! Jøjjemeg altså... For å ha en ting klart!! Jeg stilte spørsmålstegn ved hi i tråden om tvillingene. Jeg kom ikke med noen som helst bastante meninger om at det måtte være jug!! Noe flere andre gjorde.. Jeg skrev at vis om dersom atte dette er jug er det dårlig gjort... Begynner å bli lei av dette gnålet...
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 15. desember 2012 #24 Skrevet 15. desember 2012 Lest og forstått Håper alle får en god jul, og ett godt nytt år Livet må gå videre, og det syntes jeg vi alle her også bør gjøre. La det som har vært være, og la heller fremtiden bringe noe godt med seg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #25 Skrevet 16. desember 2012 Enig med Elin:)!! Vi har alle godt av å gå inn i oss selv til tider. Anonym poster: ca29903c4dde81c4f2851bf86e59c0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå