Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Helle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: b87b430930e1cb5a2c6057ddc0a031ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det ikke alene..

 

Kjenner ei som heter Helle-Kristine og det synes jeg klinger fint :-)

Skrevet

Helt greit, tenker på at man heller noe når jeg hører det.

Skrevet

Nei, ikke en favoritt

 

Anonym poster: 6cf2ea6999a4920c3c777f0e7122f63e

Skrevet

Litt intetsigende..

 

Anonym poster: c33ba967c109f8ae7f43c80c2beef779

Skrevet

Jeg tenker også på det å "helle" noe...

Blir litt rart for min del.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Litt intetsigende..

 

Anonym poster: c33ba967c109f8ae7f43c80c2beef779

 

Ja faktisk.. :)

Skrevet

Jeg liker det! Veldig glad i danske pikenavn i utgangspunktet. I samme gate som Lykke, Lærke, Iben.

Skrevet

Et helt greit navn, men uten noe særlig klang...

Skrevet

Et av mine favorittnavn. Det er nydelig!

Skrevet

Det heter Helle rett ved her jeg bor.

 

Anonym poster: f8fd88def76c71e4895436a81e0514c0

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Liker det veldig godt, men enda bedre liker jeg HellA. (Et av få navn som slutter på A jeg liker...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...