Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Anonym poster: b87b430930e1cb5a2c6057ddc0a031ac
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Liker det ikke alene.. Kjenner ei som heter Helle-Kristine og det synes jeg klinger fint :-)
Gunner Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Helt greit, tenker på at man heller noe når jeg hører det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Nei, ikke en favoritt Anonym poster: 6cf2ea6999a4920c3c777f0e7122f63e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Litt intetsigende.. Anonym poster: c33ba967c109f8ae7f43c80c2beef779
megmegmeg Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Jeg tenker også på det å "helle" noe... Blir litt rart for min del.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Litt intetsigende.. Anonym poster: c33ba967c109f8ae7f43c80c2beef779 Ja faktisk..
what a drittkjerring Skrevet 14. desember 2012 #11 Skrevet 14. desember 2012 Jeg liker det! Veldig glad i danske pikenavn i utgangspunktet. I samme gate som Lykke, Lærke, Iben.
Vipsenmamma Skrevet 14. desember 2012 #12 Skrevet 14. desember 2012 Et helt greit navn, men uten noe særlig klang...
Steget Skrevet 14. desember 2012 #13 Skrevet 14. desember 2012 Et av mine favorittnavn. Det er nydelig!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #14 Skrevet 14. desember 2012 Det heter Helle rett ved her jeg bor. Anonym poster: f8fd88def76c71e4895436a81e0514c0
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. desember 2012 #15 Skrevet 14. desember 2012 Liker det veldig godt, men enda bedre liker jeg HellA. (Et av få navn som slutter på A jeg liker...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå