Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Er så utrolig lei meg for tiden. Jeg har ei datter på snart 8 år som ikke oppfører seg så bra på skolen for tiden. Hun sårer andre elever og er veldig rett ut med hva hun tenker. Hun sier at andre også er sånn mot henne. Jeg har blitt kontaktet av flere foreldre som har bedt meg om å snakke til ungen mn som er så slem med andre i klassen. Jeg er veldig ydmyk som person og har bare . Hjemme sier dattera mi ikke så mye annet enn at hun bare tar igjen. Og skolen selv har ikke fulgt med så mye og aldri gitt beskjed om at noe er galt. Kan jeg kreve av skolen at de får noen til å følge med på hele klassen? i det siste har jeg snakket så mye til dattera mi at hun rett og slett har blitt lei av meg. Og jeg har følt sinne og dårlig samvittighet om hveramdre. har dere snille damer noen råd til meg? Anonym poster: 3079b0f88cb9ecf620c0ec92bd705d41
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er veldig ydmyk som person og har bare beklaget alt skulle det stå Anonym poster: 3079b0f88cb9ecf620c0ec92bd705d41
magica fra tryll Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Dette må du ta opp med skolen og læreren. Det er jo de som ser hva som skjer, og som er til stede i hverdagen og kan ta det der og da! Uff,-ille når ikke skolen gjør jobben altså! Hilsen "gammel" lærer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå