Gå til innhold

Hvordan går det ???


miss_knl*babynr3påvei*

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan det går med dere :D Nytter og være gravid eller er det bare et ork ??? mye kvalme eller andre plager ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du;) Med meg går det helt ok, skulle gjerne sagt det var bra, men helt bra er det nok ikke. Er så utrolig sliten, trøtt og uten ernergi hele dagen. Kvalmen er her fra morgen til kvelds og halsbrannen er også til stedet fra ettermidagen og utover kvelden. Men bortsett fra det så går det jo bra;) Enn med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra bortsatt fra at jeg er totalt tappet for energi. Liker meg best i sengen og sofaen for tiden..Begynner å bli litt lei av å ha så lite krefter. Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammaijuli

Jeg har litt humørsvingninger, fått litt mer kviser, og har hatt litt menssmerter hist og her og er trøttere enn vanlig, men ellers har jeg kommet godt ut av det. Er førstegangs gravid så må innrømme at jeg nyter mangelen på kvalme :P Kjenner dog litt på følelsen av at noe kanskje er galt siden jeg ikke er dårligere... Men,men.. Prøver å si til meg selv at det ikke er tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, lell om det er tungt hver eneste dag.

 

Konstant trøtt og sliten, lite søvn, bekkenproblemet, har ikke matlyst så har fått beskjed nå at jeg ikke får gå ned mer i vekt så nå er det tvangsspising som gjør dagene enda mer vanskelig. Humørsvingninger som ikke ligner grisen..

 

Men har for første gang klart å senke skuldrene litt etter å komme over på 2. trimester. Så håper min depresjon og angst blir mindre for å miste etterhvert nå :)

Endret av Liljeduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, går egentig bra:)

Men ja, det merkes på kroppen at det er store forandringer som skjer i kroppen.

Er fortsatt veldig sliten og trøtt, har søvnproblemer, brekker meg av visse lukter, feks kaffi, og ryggen og bekkenet er skikelig kranglete som gjør hverdagen veldig utfordrene...

Og ikke minst, så har jeg fått en veldig hodepine. Tror det er pga søvnproblemene og ryggen..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...