Gå til innhold

Ta 3 betal for 2 på RIMI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mange varer som har dette nå. Kan jeg ta 3 HELT forskjellige varer av det, eller må det være 3 like?

De har mange gode tilbu på det, men trenger liksom ikke 3 stk. av alt mulig rart. Tør ikke å spørre i butikken....

Anonym poster: 7fb47d4dbd66d3d7cb1503616c03e753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 for 2 på matbutikken er vel tre forskjellige, det er det på Coop butikker vet jeg.

Skrevet

Ja på Coop kan man blant annet velge 2 ulike varer for 49. Men på Rimi er det 3 av samme vare til prisen av 2.

Skrevet

Der fikk jeg 2 forskjellige svar ja:P

For på reklamen sier de at de spanderer den billigste, og det er jo unødvendig å si 'billigste' hvis det er 3 av samme vare....

Skrevet

Ser jeg ikke har svart helt rett.. De har f eks 3 for 2 på Sunniva juice. Da kan du velge mellom eple, appelsin osv. Men du kan ikke kombinere det med en helt annen vare.

Skrevet

Det er tre varianter av f.eks sjokolade i samme serien, samme påleggsserien osv.. Det står skilt ved de spesielle varene det gjelder. Er flere varegrupper.

De tingene har forskjellig pris og du kan ikke blande i mellom gruppene.

Gjest meg mamma?
Skrevet

Der fikk jeg 2 forskjellige svar ja:P

For på reklamen sier de at de spanderer den billigste, og det er jo unødvendig å si 'billigste' hvis det er 3 av samme vare....

Det er 3 for 2 av samme varesortiment. F.eks 3 halvannenlitere med brus - 1 cola, 1 fanta og 1 cola zero. da får du den billigste av dem gratis.

http://rimi.no/?gclid=CLnYnszLmLQCFYJ2cAodAEsA8g

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...