Gå til innhold

lillebror med 35,7 i temp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

for andre gang på en uke har lillebror på 3,5 år en kroppstempratur på 35,7. han er kald i huden og klager over at han fryser. vært litt småforkjølet i det siste. hostet en del på natten (har astma) er trøtt, sliten og suttrete, og klager til tider over vondt i magen. på dagtid er han i grei form. normal kroppstemp. er 37,0. føler meg litt i villrede da jeg ikke har vært borti denne problemstillingen før. noen som kjenner seg igjen? hva er dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være omvendt feber. Søsteren min hadde mye det når vi var små, og hun var da like slakk som vi andre var når vi hadde forhøyet feber. Ikke gi paracet da det får kroppstemperaturen til å synke mer, og kle på ham :) og blir du bekymret er jo leger bare en telefon borte :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Omvendt feber ja :)

Jeg har normal temp på 35,4 og ungene her har normal temp på litt over 36 og 37, samboeren har temp på nesten 38.. Når jeg og ungene er syke, såøkertempen vår,når samboeren er syk,har han som oftest lavere temp enn han pleier 35,5 - 36,5..

Glem smertestillende, og hold han varm med klær, pass også på fingrene, de har lett for å bli ekstra kalde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...