Gå til innhold

Er jeg utbrent eller noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde det ikke så godt i oppveksten, og sliter fortsatt på grunn av dette. Desverre er størstedelen av barndommen glemt så det er vanskelig å søke hjelp å snakke ut om det.

Jeg ble innlagt på sykehuset da jeg gikk på barneskolen. Ifølge moren min var dette på grunn av psykisk utmattelse.

Jeg fikk påvist B12 mangel da jeg var 12 år, og da jeg var 16 begynte jeg å bli ekstremt sliten. Sovnet rett opp og ned.

I fjor begynte en lege å ta masse tester for å sjekke mangler, men fant ikke noe annet enn B12 mangel, så jeg begynte på sprøyter igjen.

Da det hadde gått nesten ett år uten bedring ble det tatt masse tester igjen. Denne gangen ble det bare påvist jernmangel. Etter noen måneder med jerntiskudd uten forbedring ble det igjen tatt tester, men disse har jeg ikke fått svar på enda.

Jeg er så lei av at legene ikke finner ut av det. Jeg er så sliten at jeg ikke fungerer i det hele tatt. Føler meg som en elendig mamma. Fungerer ikke i jobb/skoleliv. Det har gått galt gang på gang.

Nå har eldste vært mye syk de siste tre ukene, og minste har slitt masse med tenner.

Jeg kastet opp onsdag forrige uke, og gikk kvalm noen dager etter det.

Jeg har ikke fått tilbake matlysten, og har gått ned 3 kg på denne uka..

Jeg er så sliten at når jeg legger meg ned og lukker øynene spinner alt rundt, jeg får halsbrann og kvalme og vondt og sliter i flere timer med å sovne. Når jeg først sovner får jeg aldri sovet nok. Vil bare bli liggende å sove, sove og atter sove i fred.

Jeg kjenner sult men får ikke i meg mat. Jeg fryser hele tiden. Jeg er totalt utslitt og har bare lyst å legge meg ned å hylgrine! Det er så flaut å være så ubrukelig! At alt bare hoper seg opp fordi det er så sjelden jeg klarer å ta i et tak. Og jeg er lei av å ikke vite hva som feiler meg. Er jeg bare ekstremt og helsefarlig lat av natur?

Anonym poster: 6ed6a1bc0aa8681c782852c034f39dc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet