stearin Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Kan hvem som helst få god sangstemme med sangtimer og masse trening? Har lurt litt på dette, elsker å synge, men stemmen er elendig. Gruer meg til den dagen min datter oppdager det og nekter meg å synge for henne hehe
Gjest peacock Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Ja, alle kan bli bedre med undervisning av en dyktig pedagog! Kan du høre om toner går opp og ned f.eks? Da er du i hvert fall ikke tonedøv.
stearin Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2012 Ja, alle kan bli bedre med undervisning av en dyktig pedagog! Kan du høre om toner går opp og ned f.eks? Da er du i hvert fall ikke tonedøv. Tror ikke jeg er tonedøv, men stemmen er utrolig teit... Men elsker virkelig å synge, synger barnesanger, salmer (enda jeg ikke er særlig religiøs av meg) og alt mulig annet. Tror jeg ville hatt stor glede av undervisning, selv om jeg kun ønsker å synge innenfor husets fire vegger
Gjest peacock Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Kanskje ønske seg et par sangtimer i julegave? Kontakt evt musikhøgskolen og se om du kan komme inn som kanin for de som studerer til sangpedagog. Tror et par timer ofte kan være en god måte å komme igang på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå