Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Opplevde et par episoder i dag som var litt ubehagelig og ved nærmere ettertanke blir jeg litt bekymret. Jeg og sønnen min satt å snakket om løst og fast og han begynte å spørre meg om enkle mattestykker som feks 1000:5.. Jeg klarte ikke å finne ut hvordan jeg skulle regne ut svaret på dette! Hodet fungerte ikke.. samme med spørsmålet hvor mange lodd får jeg for 50 kr om hvert lodd koster 5 kr. Klarte ikke å tenke meg til det og det er jo i grunn helt hårreisende. Gikk også forbi en kasse der det stod to enkle ord og jeg måtte lese flere ganger før jeg skjønte hva det stod.. Når jeg tenker etter var det veldig ubehagelig! Får litt hypokondertendenser nå merker jeg, men prøver å trøste meg med at hjernen kanskje var litt overarbeidet... Noen som har opplevd lignende? Anonym poster: 5d8bc9db8d425988b50d61c9dc4c4c11
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Kjenner meg veldig igjen. Og det er grusomt. Jeg har faktisk lurt på om jeg begynte å bli dement. Hehe. Men tror det er stress, evt depresjon? Går litt i bølger her, men følte en periode jeg gikk utenfor meg selv, nesten som i verste ammetåka. Anonym poster: 3b9183227d69ebe6dc749ebb23b9b451
lowe+spire Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Opplevde et par episoder i dag som var litt ubehagelig og ved nærmere ettertanke blir jeg litt bekymret. Jeg og sønnen min satt å snakket om løst og fast og han begynte å spørre meg om enkle mattestykker som feks 1000:5.. Jeg klarte ikke å finne ut hvordan jeg skulle regne ut svaret på dette! Hodet fungerte ikke.. samme med spørsmålet hvor mange lodd får jeg for 50 kr om hvert lodd koster 5 kr. Klarte ikke å tenke meg til det og det er jo i grunn helt hårreisende. Gikk også forbi en kasse der det stod to enkle ord og jeg måtte lese flere ganger før jeg skjønte hva det stod.. Når jeg tenker etter var det veldig ubehagelig! Får litt hypokondertendenser nå merker jeg, men prøver å trøste meg med at hjernen kanskje var litt overarbeidet... Noen som har opplevd lignende? Anonym poster: 5d8bc9db8d425988b50d61c9dc4c4c11 Opplevde et par episoder i dag som var litt ubehagelig og ved nærmere ettertanke blir jeg litt bekymret. Jeg og sønnen min satt å snakket om løst og fast og han begynte å spørre meg om enkle mattestykker som feks 1000:5.. Jeg klarte ikke å finne ut hvordan jeg skulle regne ut svaret på dette! Hodet fungerte ikke.. samme med spørsmålet hvor mange lodd får jeg for 50 kr om hvert lodd koster 5 kr. Klarte ikke å tenke meg til det og det er jo i grunn helt hårreisende. Gikk også forbi en kasse der det stod to enkle ord og jeg måtte lese flere ganger før jeg skjønte hva det stod.. Når jeg tenker etter var det veldig ubehagelig! Får litt hypokondertendenser nå merker jeg, men prøver å trøste meg med at hjernen kanskje var litt overarbeidet... Noen som har opplevd lignende? Anonym poster: 5d8bc9db8d425988b50d61c9dc4c4c11 sånn har det vært med meg en del etter fødselen. Føler meg helt utenfor meg selv noen ganger. Klarer ikke å huske lenger enn fra "frokost til middag". Skal jeg f.eks på butikken for å handle en spesiell ting, kan jeg komme på butikken og ikke huske hva det var jeg skulle handle og kommer gjerne hjem med noe som vi har masse av fra før Og jeg kan være utrolig distre noen ganger. Faller helt bort midt i en samtale med noen som f.eks er på besøk. Tror det må være den berømte ammetåka for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå