Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Jeg har vært syk i noen dager og er sliten, så huset ser vel ikke ut. Rotete og sikkert litt skittent. Har tusen ting å gjøre før jul og en mann som deltar minimalt i huset. Så presterer han å fortelle meg at jeg må rydde i to skuffer på kjøkkenet, for de er så rotete. Jeg vet, sier jeg, og jeg skal gjøre det når jeg får anledning. Har mye på prioriteringslista før det. Så sier jeg at han kan heller hjelpe meg mer i huset, så slipper jeg å være så sliten hele tiden. Vi jobber begge 100% stilling. Han på kontor, jeg som sykepleier på et kommunalt sykehjem. Jeg var kanskje teit som sa at 'andre mannfolk hjelper jo til hjemme'. Han ble dritsur og sa jeg bare måtte se om jeg fant meg et bedre mannfolk. Og om det var sånn det skulle være så skulle alt deles likt. Utgifter også. Du tjener for lite, sier han. Tjen mer penger. Haha. Jeg har full ansiennitet, tjener ca 450000 i året og har ikke mulighet til å hå mer opp enn det som skjer i et lønnsoppgjør. Han tjener mer enn meg, men det er jo mer tilfeldig. Han har ikke bedre utdannelse enn meg. Så jeg spurte om det var sånn at han betaler mer enn meg, så da skal han slippe å gjøre noe her hjemme. Og jo, han mener visst det. Dro på nattevakt i sinne så det ble da stille i huset. Anonym poster: b72b7fb67620d253cf749b48956d3c28
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Han er tosk! Anonym poster: 82b680285916cbaa6c99aa5be1cb43a8
Kbor85 Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Da hadde jeg klikket!!!! Her tjener jeg mest, men respekterer da at mannen blir sliten for det!! Det kortet med lønns forskjeller drar man ALDRI opp!!! Du har all grunn til å være irritert!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Da fakturerer du ham for den jobben dy gjør hjemme- barnepass, klesvask, rydding etc. Andre tar betalt for det, så da kan du det også. Vips tjener du mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå