Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter Julie Alexa eller noe? Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil (Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.) Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter Julie Alexa eller noe? Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil (Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.) Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62 Jeg er russisk, og ingen russere heter Alexa, annet enn i billige Hollywood-filmer. Og de som heter Julia, heter JuliA, ikke JuliE Anonym poster: 5993a0338c6bb9083e0ee0a3addf9ed4
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Kanskje svetlana eller olga Anonym poster: 9eb8f0626b8595570e843f263c28c636
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter Julie Alexa eller noe? Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil (Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.) Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62 Jeg er russisk, og ingen russere heter Alexa, annet enn i billige Hollywood-filmer. Og de som heter Julia, heter JuliA, ikke JuliE Anonym poster: 5993a0338c6bb9083e0ee0a3addf9ed4 Tenkte siden nicket hennes var Juliea så var det kanskje Julie A"ettellerannet". Men var vel et dårlig forsøk på å bruke hjernen min Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Alexandra. Synes hun har fint navn jeg. Anonym poster: a81a6dbfa52c3a76057f391618c53dbf
butt Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Hun heter julie alexandra (evt med ks, vet ikke) ;-)
jeem Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Jeg lurer på hva det neste om Juliea blir... godt hun ikke virker til å være lettskremt allefall.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter Julie Alexa eller noe? Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil (Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.) Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62 Jeg er russisk, og ingen russere heter Alexa, annet enn i billige Hollywood-filmer. Og de som heter Julia, heter JuliA, ikke JuliE Anonym poster: 5993a0338c6bb9083e0ee0a3addf9ed4 Anonym poster: 15e54f77f7c50464d7381e65547d39e2
Gjest Ingen skal få! Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Juliea, hvor høy er du? Julie, hva er skostr din? Julie, liker du hagearbeid?
Mamma_til_2 Skrevet 14. desember 2012 #11 Skrevet 14. desember 2012 Juliea, hvor høy er du? Julie, hva er skostr din? Julie, liker du hagearbeid? Slenge på Juliea hva er favorittfargen din? Drikker du kaffe eller te?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #12 Skrevet 14. desember 2012 Hvorfor lurer du på det? Anonym poster: 657a33dce4facfb8e0835b176272fbfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå