Gå til innhold

Juliea, hva heter du? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter :P Julie Alexa eller noe? :P

Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil :)

 

(Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.)

 

Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter tongue.png Julie Alexa eller noe? tongue.png

Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil smile.png

 

(Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.)

 

Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62

 

Jeg er russisk, og ingen russere heter Alexa, annet enn i billige Hollywood-filmer. Og de som heter Julia, heter JuliA, ikke JuliE :D

 

Anonym poster: 5993a0338c6bb9083e0ee0a3addf9ed4

Skrevet

Kanskje svetlana eller olga

 

Anonym poster: 9eb8f0626b8595570e843f263c28c636

Skrevet

Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter :P Julie Alexa eller noe? :P

Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil :)

 

(Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.)

 

Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62

 

Jeg er russisk, og ingen russere heter Alexa, annet enn i billige Hollywood-filmer. Og de som heter Julia, heter JuliA, ikke JuliE biggrin.png

 

Anonym poster: 5993a0338c6bb9083e0ee0a3addf9ed4

 

Tenkte siden nicket hennes var Juliea så var det kanskje Julie A"ettellerannet". Men var vel et dårlig forsøk på å bruke hjernen min :P

 

Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62

Skrevet

Alexandra. Synes hun har fint navn jeg.

 

Anonym poster: a81a6dbfa52c3a76057f391618c53dbf

Skrevet

Jeg lurer på hva det neste om Juliea blir... godt hun ikke virker til å være lettskremt allefall.

Skrevet

Trodde det var Julie Andrea ;)

Skrevet

Du skrev i en tråd at dibberne så på navnet ditt som et russisk horenavn. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hva du heter :P Julie Alexa eller noe? :P

Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil :)

 

(Og jada, vet noen kommer til å si at jeg heller skal sende pm, men siden jeg ikke hetser eller sier noe negativt til henne skader det da ikke å legge det ut her.)

 

Anonym poster: 6711fb462d1ded867f766d4bff7c9c62

 

Jeg er russisk, og ingen russere heter Alexa, annet enn i billige Hollywood-filmer. Og de som heter Julia, heter JuliA, ikke JuliE biggrin.png

 

Anonym poster: 5993a0338c6bb9083e0ee0a3addf9ed4

 

Anonym poster: 15e54f77f7c50464d7381e65547d39e2

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Juliea, hvor høy er du?

Julie, hva er skostr din?

Julie, liker du hagearbeid?

Skrevet
Juliea, hvor høy er du? Julie, hva er skostr din? Julie, liker du hagearbeid?

 

Slenge på

Juliea hva er favorittfargen din?

Drikker du kaffe eller te?

 

:)

Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

 

Anonym poster: 657a33dce4facfb8e0835b176272fbfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...