Gå til innhold

Filip eller Philip?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere best? vi er så usikkre. søskene heter Elias og Eline

 

Anonym poster: ad3a70ac01dd04ae46816cb5ecc98d17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Philip. Syns Filip ser nakent ut.

 

Anonym poster: 3b36cf4b4ad181db364e89d937c3db10

Skrevet

Philip :) Kjempefint navn.

Skrevet

Filip i dette tilfelle , siden de andre navnene er typiske norske, om du skjønner :)

Skrevet

Philip ser mye bedre ut enn Filip for min del,så hadde valgt det :).

Skrevet

Er egentlig motstander av ekstra h'er og annet jåleri, men i dette tilfellet må jeg faktisk si Philip.

Skrevet

Er egentlig motstander av ekstra h'er og annet jåleri, men i dette tilfellet må jeg faktisk si Philip.

 

Enig. Liker oftest typisk norsk skrivemåte, men dette navnet må skrives Philip.

 

Skrevet

Takk for svar :) Faren kom på et annet navn i stad Emil:) han synes alle 3 skal ha E:) Men jeg vet ikke. Emil er jo veldig poppis,men nydelig navn:)

 

Anonym poster: ad3a70ac01dd04ae46816cb5ecc98d17

Skrevet

Jeg er veldig glad i Filip. Skulle ønske jeg kunne ha brukt det navnet hvis jeg fikk en gutt

Skrevet

Elias,Eline og Emil var kjempe nydelige sammen:). Men gjør jo ikke noe hvis dere tar en annen bokstav også,så hvis dere velger en annen bokstav,synes jeg Philip helt klart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...