Gå til innhold

Hvordan få en mann tilbake.... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig i et forhold.... der mye var komplekst og vanskelig. Mangel på kommunikasjon og mulighet til å være sammen skapte misforståelser og mye usikkerhet, hos begge. Dumme ting ble sagt, og gjengjeldt med avvisning og ignorering.... Han fikk nok. Hvordan få ham tilbake?

Jeg føler grunnen til at det gikk galt er alt det omplekse som skapte frustrasjon og fortvilelse og påvirket det vi sa og gjorde... Jeg har prøvd å se ham igjennom alt, men han har ikke sett meg igjennom alt... og tror ikke jeg er noe for ham. Men, vi rakk aldri å bli særlig kjent med hverandre....

Hva gjør jeg for å få ham tilbake? Jeg liker ham så godt... Han føles som drømmeprinsen i mitt liv - vi har bare hatt et håpløst utgangspunkt som har ødelagt alt og fått meg til å vise meg i fra min verste side....

Jeg er så trist... hva gjør jeg jenter... Nå vil han ikke se meg, ikke prate med meg, han er lei av tekstmeldinger som han for lengst har sluttet å svare på. Jeg har prøvd å forklare situasjonen i fra mitt ståsted, og prøvd å objektivt belyse hva som har skjedd i mellom oss, men han vil ikke høre.... han føler seg bare såret over ting jeg har sagt. Jeg angrer på ting jeg har sagt, og forstår det kan ha vært sårende, men jeg var provosert av hans ignorering og avvisning...

Huff av meg... jeg har gjort noe forferdelig dumt. Jeg skulle bare ha bitt frustrasjonen i meg, og ikke fyrt løs..., men på den annen side, er det ikke greit man er litt ærlige og åpne også? At man sier i fra om man føler noe ikke er som det skal?

Jeg tror vi begge er hypersensitive, og jeg er redd for at han ser på meg som forferdelig bitchy... men det er jo egentlig ikke meg. Jeg kan ikke tror jeg har klart å fremstille meg selv så elendig...

Nå vil han ikke møte meg mer... og vi rakk aldri å bli ordentlig kjent med hverandre... Jeg vet han er all right...

Tror jeg dør av kjærlighetssorg....

Jeg kan bare takke meg selv for det her altså.

Men, jeg vil ikke gi meg.... Hva gjør jeg???

Og hva gjør jeg når han ikke vil høre i fra meg, ikke vil se meg...?????

Hjelp!!

Anonym poster: 242d8caf4c12e14c0d8e890efb7a87fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh det der har jeg vært igjennom med menn og kvinner (sittet å hørt på, trøstet) har vært med den som blir mast på og den som maser. Den som blir mast på, blir lei. Skikkelig dritt lei. Den personen vil jo bare lengre og lengre vekk fra den masete.

Tips til deg uansett hvor vondt det er. Nekter de å svare, holder på sitt uansett.

Gi opp! Du driver de.bare lengre vekk fra deg. Gi de tid, god tid. Så kanskje en dag. Men ikke spør om date og snakke om det som har skjedd. Begynn med en vanlig kopp kaffe og snakk om været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...