Gå til innhold

Noen fra bergensområdet?


Anette1987

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Tok test i dag morges og denne var positiv, og tok en på legekontoret og en til da eg kom hjem igjen, alle 3positiv men itt svake, så viss disse stemmer, så har eg termin i August og vil da føde på kk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder til i bergen og foreløpig har jeg termin 8.august.

kommer til å føde på kk så lenge alt går bra :)

født mine to på storken men det er noen år siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de de samme kompeansene på voss om noe skulle vere galt? Har en venninne som bor der oppe og har født alle sine 2av 3der, og vert fornyd, men syns hun nevnte at skulle det vere noe med barnet el mor så blir de sendt til bergen med det samme??

 

Liker meg veldig på kk.. Har hatt 2 flotte svangerskap før, men fødslene ikke like greie ;) Så har enda til gode og få vere på storken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de de samme kompeansene på voss om noe skulle vere galt? Har en venninne som bor der oppe og har født alle sine 2av 3der, og vert fornyd, men syns hun nevnte at skulle det vere noe med barnet el mor så blir de sendt til bergen med det samme??

 

Liker meg veldig på kk.. Har hatt 2 flotte svangerskap før, men fødslene ikke like greie ;) Så har enda til gode og få vere på storken ;)

 

Viss man får risikosvangerskap blir man sendt til Haukeland, hadde planer om å føde i Voss i fjor, men fikk svangerskapsforgiftning så da ble det KK. (var forresten veldig fornøyd og kjente meg ikke igjen i alle dårlige ryktene om plassen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg virkelig er gravid nå (ikke testet, men tror jeg er gravid) har jeg termin 28.august, og skal føde på kk. Bor 5 min utenfor Bergen i retning nord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født 2 ganger på kk tidligere og var rimelig fornøyd begge gangene. Var kun en enkeltperson nå siste gangen som ikke var helt god. Men det var på barsel. På føden har jeg hatt det veldig godt (sånn utifra personalet på sykehuset ;) ) begge gangene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har en termin 21.8 og en 31.8 så vi får se om det blir August. Ønsker føde på Storken ;)

Gjorde det i 2010 og var kjempefornøyd.

 

Kjekt å se at det var flere bergens mammaer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...