Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Nå har jeg vært til legen og han mener jeg er utbrent. Driver eget firma, har to barn og livet mitt er veldig hektisk for tiden. Mine symptomer er bla; trøtthet, sur, dårlig samvittighet hele tiden, leamus, lett syk og får ikke gjort nok av jobben.. Men så merker jeg at jeg glemmer så LETT! Det er fryktelig skummelt og jeg håper det er kun pga at jeg er utbrent... Har fått beskjed om å ta det med ro, ikke akkurat så lett... Anonym poster: 798598b45922b9d6fbb56bd2dcffe14b
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg tok det ikke med ro og utviklet etterhvert ME, dårlig hukommelse står på symptomlisten ja. Har noe med konsentrasjonen å gjøre, klarer ikke samle tankene.... Anonym poster: e09416c34c2a0bf67d4191bcebe62567
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Veldig normalt å få svekket hukommelse hvis man blir utbrent. Du bør virkelig ta det som et tegn på at du må ta det med ro! Immunsystemet ditt sliter siden du blir syk hele tiden, har du mye leamus og kramper mangler du trolig magnesium siden kroppen tappes for basiske mineraler og B-vitaminer og sink hvis man er stresset. Du MÅ gjøre tilpasninger slik at du gir kroppen din tid til å komme seg igjen. Begynn å ta gode tilskudd, f.eks. er Vital Greens veldig bra, ta i tillegg omega3, magnesium og B-vitaminer. Du burde trolig også ta C-vitaminer og sink (og kobber) også. Unngå sukker, da man har en tendens til å spise mye raske karbohydrater fordi man er så sliten. Imidlertid vil dette bare tappe deg for enda mer krefter, tappe deg for enda mer vitaminer og mineraler og også hemme immunforsvaret ditt i flere timer etter hver gang du har spist sukker. Akupunktur kan hjelpe både for å styrke immunforsvaret ditt og å få systemet ditt til å stresse ned. Men det er DU som må gjøre tiltakene som skal til! Ikke la det gå noe lenger enn det du allerede har kommet! Anonym poster: a68a1e4be77bfca9a3265ea629e49ad0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Jeg har det på samme vis, og hukommelsen er "borte". Konstant sliten og lei, til tider paranoid, husker ikke hvor jeg bor, kjører feil til jobben, klarer ikke å bruke enkle maskiner, sover dårlig, mye syk, men min lege har tatt blodprøver og sier jeg er frisk som en fisk... He he Anonym poster: 15900d73751f0126a0d8691e8d6b1b20
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Jeg har det på samme vis, og hukommelsen er "borte". Konstant sliten og lei, til tider paranoid, husker ikke hvor jeg bor, kjører feil til jobben, klarer ikke å bruke enkle maskiner, sover dårlig, mye syk, men min lege har tatt blodprøver og sier jeg er frisk som en fisk... He he Anonym poster: 15900d73751f0126a0d8691e8d6b1b20 Som å se min historie. "Frisk som en fisk" ja!!! Pøh!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Takk for gode råd, her skal det bli gode endringer i livet.. Desvere har jeg ikke mulighet til å kutte ned på jobbingen men det er slitsomt å konstant måtte være "tilgjengelig" for andre, uansett når på dagen, ukedager eller ferier. Roter så fælt når jeg er så sliten, og pga det så roter jeg til viktige oppgaver - da blir bare alt feil. Er så trøtt og lei, og har ikke nok energi til å være super mammen jeg ønsker å være... Kanskje jeg skal ta meg et yoga kurs eller noe:) Anonym poster: 798598b45922b9d6fbb56bd2dcffe14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå