Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? Det er min egen datter så gjør ingenting om det koster litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår datter er også fem år. Hun får et (rosa selvsagt) kamera. Veldig enkel betjening. Ikke verdens beste kvalitet selvsagt men absolutt et greit nybegynnerkamera. Vi liker begge å fotografere selv også. ;)

Andre ting:

Til bursdagen sin fikk hun nye ski.

Vår jente er veldig begeistret for ballerinautstyr - jeg regner med hun får noe av besteforeldrene.

Hun ønsker seg også "prinsesselego" og utkledningsklær og ville absolutt bli glad for sånne ting som et speil eller en klokke til rommet.

Jeg håper det kan gi litt ideer. :)

Skrevet

Sportsustyr, utkledningstøy er ett par tips!

Skrevet

Fine klær, musikk, fine bøker, et fint møbel til å ha på rommet sitt, wall-stickers

Skrevet

Ønsker hun seg ikke noe da? Jenta mi på fem har jo den øsnkelista: ting til sylvanien family, filly fairy slott, lego friends, fur'real pony og bouncy puppy, albert åberg bøker, madagascar3 film, rattkjelke...

Skrevet

Min jente på 5 år ønsker seg hvite danskeskøyter, ikke helt fornøyd med å arve hockyskøyter etter storebror ;)

Hun ønsker seg også prinsessekjole (utkledningstøy), rosa sparkesykkel med to hjul (hun har med tre hjul men føler hun har vokst fra den), rosa jentelego, og alt mulig jentedill som neglelakk, hårpynt o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...