Gå til innhold

Lurer på en ting ang min katt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han drikker såååå mye. hele tiden nesten. det begynte bare for noen dager siden

kan det være noe galt?

Han kastet opp også flere ganger for han drikker sånn at magen blåses opp på en måte.

En som sa at han kanskje har fått gift i seg ? kan det stemme? :(

Anonym poster: fc932183523ed37c7476e319686ffeaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dyrlegen.. Noe går set av han hvertfall..

Skrevet

Du bør ringe en veterinær isteden for å spørre her inne. Er det gift har du ikke all verdens tid regner jeg med. Finn ut hvem som har vakt og ring.

Skrevet

Kan være han har problemer med nyrene eller blærekatar. Ta kontakt med vetrinær :

Skrevet

Ja ring veterinær.. et er bare å ta opp telefonen å høre. Koster ingenting. Hør hva de sier om om dere må dit.

Anonym poster: cafa2b1be307ec1f0143985369c522c5

Skrevet

ok. skal ringe.

Ville bare høre for kanskje noen av dere viste.

hi

Skrevet

Tegn på at det kan være noe galt med nyrene ja. Ring å få han inn fortest mulig !!

Skrevet

tenker nyrene med en gang.. da tror jeg de også kan bli oppblåste.. bare drikker og ikke spiser han? ja, ring dyrlegen, høres ikke bra ut

Skrevet

Katten min har faktisk sukkersyke,visste ikke engang katter kunne få det,men fant det ut i sommer, han drakk masse og kastet opp en del.

Skrevet

Et tegn på at dem har fått i sæ rottegift e at dem drikk masse, spyr og skumme ut av munnen. Da e det snakk om en dag eller to før og redde katta.. Men overdrikking kan også være tegn på diabetes eller nyreproblemer..

Skrevet

Joda han spiser og drikker men de siste dagene har det kommet rett opp etter han har spist .blir så oppblåst også.

Da han lå på stolen i går så pustet han sikkelig tungt aldrig sett han puste sånn..

det første han gjorde i dag da han kom inn var å drikke fra doskåla?

han hadde vann på kjøkkenet men drakk fra doen.

hi

Skrevet

Stakkars pusen! Ring dyrlegen pronto i morgen du, dyret lider jo helt klart! Det verste jeg vet er folk som drøyer når dyrene er syke, ikke vær en sånn vær så snill...

Skrevet

Jeg drøyer ikke for han har drivet å kastet opp før og det gikk over etter noen dager så derfor ville jeg avvente og ville høre her inne om noen viste .,

Jeg er innmari glad i pusen min og ikke tru noe annet.

har gjort mye for han skal jeg si deg.

hi

Skrevet

Så ring da! NÅ! Natten er lang om det er noe alvorlig ELLER om han har vondt.

Og si gjerne ifra her inne hva som skjer videre, har katt selv og greit med opplysninger så jeg vet om noe slikt skjer med min katt.

Skrevet

Tegn på at det kan være noe galt med nyrene ja. Ring å få han inn fortest mulig !!

Men er ikke problemet med nyreproblemer at det skjer så gradvis at eierne ikke merker noe før det nesten er for sent? Dyrlegen min sa iallefall at det tok måneder eller mer for det å utvikle seg, hvor katten gradvis drikker mer og mer, ikke over bare noen dager?

Uansett: Om han drikker mye kan det bety nyrer, sukkersyke, stoffskifte, osv.

Gi gjerne oppdatering, og lykke til med pusen.

Anonym poster: c6b2659d47effea52c3653a822420395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...