♥Madam Mim♥ Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Vil bare si at vi er veldig mange her inne som krysser fingrene for et lite julemirakel for dere. Mine tanker går til dere i denne vanskelige tiden og jeg ber for deres to små gull <3
Ønskebarn73 Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Har tenkt masse på deg den siste dagen. Krysser fingrene for at det går bra med de to små. Ønsker dere en så god jul som mulig i denne tøffe tiden. Sender varme tanker til dere alle 7 og håper det går rette veien, og at de vokser seg sterkere for hver dag som går <3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Hva er det som har skjedd? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143999266-jeg-blør-23-uker-pa-vei/ Anonym poster: a9e7141bea11260ff1e698190df63c4b
♥Madam Mim♥ Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2012 kort fortalt så ble tvillingene hennes født i uke 23 i går. De kjemper nå for livet :-(
marsgutt 2013 Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 håper virkelig på et jule mirakalen for hennes lille familie.
stearin Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Oi, wow... Krysser fingrene for tvillingene, mamma til 2 små gull! Håper virkelig det går deres vei <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå