Mamma til to guttegull Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Jeg ønsker å starte en ny tråd, til deg. En tråd hvor du kan finne trøst og styrke, medfølelse og varme klemmer. Vi er mange som bryr oss om deg, og ønsker det beste for deg og familien din, og ikke minst for de to små tvillingene dine. Jeg håper av hele mitt hjerte at de to små overlever og får det godt. Sender deg og familien din en varm klem og vil ha dere i mine bønner og tanker <3
*Miss Flua* Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Tenker masse på dere <3 håper alt kommer til å gå bra med de to små <3
Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Ønsker dere masse Lykke til og Håper på et Julemirakel for disse 2 skjønne:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Henger meg på! Har tenkt på dere siden jeg la meg i går og enda ikke hadde sett noen oppdatering. Og ble så trist da jeg leste her i dag. Håper på et julemirakel her også. Mange trøsteklemmer til deg!
♥Madam Mim♥ Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Så koselig å se at flere enn meg tenkte å starte en ny tråd :-) tenker virkelig masse på dere, måtte det berømte julemirakelet skje for dere i år <3
Maibaby:) Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Håper det går bra med deg og dine små! Kan ikke forestille meg hvor grusomt dette må være, men håper at det vil få en positiv slutt der du får se barna dine vokse opp og bli sunne og sterke! Tenker på deg! Klem
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Tenker masse på dere, sender varme tanker og gode klemmer!!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Mange varme tanker sendes deg og dine <3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Sender over varme tanker og mye styrke til deg og dine, og håper på et julemirakel for dere <3
Ladybugg Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Sender dere mange klemmer, og håper dere klarer og finne en indre styrke, og ta vare på hverandre i denne tøffe tiden! Dere er i våres tanker
May the force be with you Skrevet 13. desember 2012 #11 Skrevet 13. desember 2012 Varme tanker til dere alle! Så håper vi på et julemirakel<3 Tenker på dere!
Foccacia Skrevet 13. desember 2012 #12 Skrevet 13. desember 2012 Bra intiativ HI! Og igjen vil jeg si at jeg tenker på dere Mamma til 3 gull, sender mange klemmer og gode tanker <3
DotM Skrevet 13. desember 2012 #13 Skrevet 13. desember 2012 Håper dere har det bra alle sammen, store og små <3
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 13. desember 2012 #14 Skrevet 13. desember 2012 Sender varme tanker og ber om et julemirakel! <3
Askepott 3 barnsmor Skrevet 13. desember 2012 #15 Skrevet 13. desember 2012 Tenker masse på dere og ber om et mirakel <3 Klemmer
blå2010+rosa2013 Skrevet 13. desember 2012 #16 Skrevet 13. desember 2012 sender mange varme klemmer <3 tenker på dere alle.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #17 Skrevet 13. desember 2012 Sender varme tanker til dere alle, og håper det går den rette veien for dere. Mange klemmer <3 Anonym poster: e36d0cef972446104858d8d810f8ae14
GlemMegEi Skrevet 13. desember 2012 #18 Skrevet 13. desember 2012 Varme tanker og gode klemmer til dere og de små<3
Mamma til to guttegull Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 14. desember 2012 Håper så inderlig at alt er bra med dere!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #20 Skrevet 14. desember 2012 Beklager altså, nå finner jeg ikke den andre tråden og lurer fælt på hva som skjedde? Anonym poster: 17c75de2eb34dcc57c51f024373aad7a
DotM Skrevet 14. desember 2012 #21 Skrevet 14. desember 2012 Beklager altså, nå finner jeg ikke den andre tråden og lurer fælt på hva som skjedde? Anonym poster: 17c75de2eb34dcc57c51f024373aad7a Hun fødte tvillingene sine i uke 23, så vi alle går og håper på et julemirakel slik at begge 2 skal få voske seg store og sterke selv om de fikk en tøff start på livet
Mama Christmas Skrevet 14. desember 2012 #22 Skrevet 14. desember 2012 Stor klem og mange varme tanker til dere! Håper på det aller sterkeste at alt går bra med tvillingene dine
Mamma til to guttegull Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #23 Skrevet 14. desember 2012 Tror ikke det har kommet noen oppdatering. Forstår godt at hun ikke vil dele sine opplevelser her inne etter alle de beskyldningene :/ Stakkars, stakkars jente. Håper hun er her inne og leser alle de støttende ordene hun har fått. Jeg tenker på de hele tiden, og håper virkelig at alt går bra for de <3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #24 Skrevet 14. desember 2012 Tror ikke det har kommet noen oppdatering. Forstår godt at hun ikke vil dele sine opplevelser her inne etter alle de beskyldningene :/ Stakkars, stakkars jente. Håper hun er her inne og leser alle de støttende ordene hun har fått. Jeg tenker på de hele tiden, og håper virkelig at alt går bra for de <3 Jada, hun har vært her inne flere ganger hun...så har nok fått med seg all støtten... Anonym poster: c756d053ea10f8c79f193882eccfec90
Madolyn Skrevet 14. desember 2012 #25 Skrevet 14. desember 2012 Håper så inderlig at det går bra med den vesle gutten og den vesle jenta deres. Det er utrulig dyktige og høyt kvalifiserte leger og spesialsykepleiere som behandler barna deres nå, de får den beste hjelpen som finnes. Håper det er nok til at dere får to små julemirakler i gave <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå