Gå til innhold

Har dere fått mage?


Tulipan:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått en tydelig kul på magen og går inn i uke 17 i dag! Gravidebuksene måtte på for 3 uker siden!

Men jeg liker det, nå ser jeg gravid ut og ikke bare feit ut :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kom for flere uker siden, selv om dette er første baby. Er i dag 19+1 og kan ikke klare å gjemme den bort :-) Ganske stor og tydelig kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 19+1 i dag, og magen kom denne uka. Har ikke fått på meg de vanlige buksene på en stund, og gravidbuksene har hengt som en lite kledelig pølse rundt magen, så jeg har gått mye i joggebukser i det siste. Men nå er det heldigvis såpass tutt der, at gravidbukser sitter pent. Og så behagelige:) skal aldri gå med annet jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ue 20 og stooooor mage, trodde en stund at det var to. Men ul viste ei lta tulle helt alene der inne..:) men magen blir ofte raskt stor på nr to har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det dårlig med gravidmage. Har kanksje fått en liten kul, men føler meg egentlig bare lubben... Gleder meg til kulen kommer sånn at folk kan se at det er babymage!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veks dag for dag, men litt urformeleg endå. ca 17. Gler meg og til det ser ut som ein skikkeleg babymage og ikkje berre som om eg har lagt på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uke 21+2 og har hatt ferie i nesten 2 og en halv uke, plutselig kom magen i rekordfart og jeg har gått opp 5 kilo. Før dette hadde jeg gått ned i vekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21+3 og har en diger mage, måtte bytte til gravidklær da jeg var ca to måneder på vei.. Fikk en kjempe mage med den første også, men da kom den ikke før i uke 16, så var sikker på at det var to inne her, men to ultralyder har vist at det er bare en, og nå er den ikke så veldig mye større enn på samme tid sist. :-) er ikke tvil om at jeg er gravid iallefall. :-) men syns det er gøy jeg. Liker at folk komenterer og tar på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+2 og ingen mage ennå selv om dette er nr 2. Kan se det såvidt hvis jeg ligger på ryggen og trekker inn magen :-P

Men jeg er ikke overrasket, da jeg ikke hadde noe mage før jeg var nærmere 6 mnd på vei med første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke spesielt tydelige mage. Er 21+2 i dag. Gleder meg til magen viser tydelig, og alle kan se at det er en babymage, og ikke bare litt ekstra "padding" på magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...